Omenamehu.org
PURISTAMO · MEHUWIKI · TALK
12.10.2008, 20:05:50 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Snadiomena.net: TVkaistalla TV-ohjelmat iPhoneen · InvisibleSHIELD Front - asentuu helposti & suojaa vankasti · Langaton tiedostonjako iPhonessa, osa III: Files 1.1
Macsanomat: snadiomena.net: iPhonen tiedostonjakosoftia ja suojia, iTunes-synkkaaja ja iPod/iPhone-kaiutin · Jäsenmaksulaskut ja salasanalistat · fidisk oli pois käytöstä 24.9.
Uutiset: Omenamehu.orgin WAP-palvelu mobiililaitteille löytyy osoitteesta http://wap.omenamehu.org/.

Etusivu   Ohjeet Haku Tietosuoja Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: iVak-suojat 5G iPodeille ja 1G nanoille  (Luettu 1273 kertaa)
xsta
Ryhmävalvoja
Ylivuotinen

snadisti.

Profiili WWW
« : 20.01.2007, 13:40:09 »

iVak-suojat 5G iPodeille ja 1G nanoille

Positiivisesti yllätti tuon palapelikiinnityksen pitävyys. Ei muuta valittamista siis, kuin tuo hold-napin operointivaikeus.

5G-versiot arvioi Roadstar (Ilkka Viinikanoja), ja noista eräs huomioitava seikka samaisen hold-napin operointivaikeuden lisäksi on kuulokeliitännälle jätetyn reitin ahtaus.
tallennettu

harri
Kypsä
**

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 30.01.2007, 02:43:41 »

Tuoreena ko. suojan omistajana video-iPodiini rohkenen kyllä olla hiukan eri mieltä kummastakin mainitusta asiasta. Ei minulla ainakaan ole mitään vaikeuksia käyttää kynnellä holdia. Se on itse asiassa nyt parempi kuin ilman koteloa, se ei mene vahingossakaan päälle tai pois vastoin tahtoani.
Ja ainakin minun Sennheiserieni kuulokepistoke sopii reikäänsä just niinkun pitääkin.

Tuo Soft-pinta on miellyttävän tuntuinen ja estää hyvin soittimen luiskahtamisen vahingossa kädestä. Ja valkoinen kotelo on kuin läpinäkyvä sadetakki, sitä ei edes huomaa. Hyvä ostos.

-Harri
tallennettu

Roadstar
Ylläpito
Ylivuotinen

Profiili
« Vastaus #2 : 30.01.2007, 17:31:28 »

Tuoreena ko. suojan omistajana video-iPodiini rohkenen kyllä olla hiukan eri mieltä kummastakin mainitusta asiasta. Ei minulla ainakaan ole mitään vaikeuksia käyttää kynnellä holdia. Se on itse asiassa nyt parempi kuin ilman koteloa, se ei mene vahingossakaan päälle tai pois vastoin tahtoani.
Ja ainakin minun Sennheiserieni kuulokepistoke sopii reikäänsä just niinkun pitääkin.

Ei noissa allekirjoittaneenkaan Kosseissa mikään iso plugi ole, mutta sillä jo alkoi olemaan ahdasta, toisin kuin vakiokotelona toimivassa Contour Designin iSee:ssä. Kyllähän iVakissakin plugi meni reikäänsä asti, mutta piuhan kääntäminen alkoi joissain asennoissa vääntämään kotelon osia toisistaan erilleen, joka minua ainakin häiritsi ja tästä johtuen asiasta mainitsin. Toki jos Sennheisereissa on vielä pienempi plugi, niin good for you.

Tuo Soft-pinta on miellyttävän tuntuinen ja estää hyvin soittimen luiskahtamisen vahingossa kädestä. Ja valkoinen kotelo on kuin läpinäkyvä sadetakki, sitä ei edes huomaa. Hyvä ostos.

Samaa mieltä. Arvosana 4/5 kielii sekin varsin kelvollisesta tavarasta.
tallennettu

Omena - Mielenterveellisemmän tietojenkäsittelyn puolesta

IRCissä tavoitettavissa #omenamehu-kanavalta
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.6 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

Ylläpito: mehumaija@omenamehu.org
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.06 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.