Tuoreena ko. suojan omistajana video-iPodiini rohkenen kyllä olla hiukan eri mieltä kummastakin mainitusta asiasta. Ei minulla ainakaan ole mitään vaikeuksia käyttää kynnellä holdia. Se on itse asiassa nyt parempi kuin ilman koteloa, se ei mene vahingossakaan päälle tai pois vastoin tahtoani.
Ja ainakin minun Sennheiserieni kuulokepistoke sopii reikäänsä just niinkun pitääkin.
Ei noissa allekirjoittaneenkaan Kosseissa mikään iso plugi ole, mutta sillä jo alkoi olemaan ahdasta, toisin kuin vakiokotelona toimivassa Contour Designin iSee:ssä. Kyllähän iVakissakin plugi meni reikäänsä asti, mutta piuhan kääntäminen alkoi joissain asennoissa vääntämään kotelon osia toisistaan erilleen, joka minua ainakin häiritsi ja tästä johtuen asiasta mainitsin. Toki jos Sennheisereissa on vielä pienempi plugi, niin good for you.
Tuo Soft-pinta on miellyttävän tuntuinen ja estää hyvin soittimen luiskahtamisen vahingossa kädestä. Ja valkoinen kotelo on kuin läpinäkyvä sadetakki, sitä ei edes huomaa. Hyvä ostos.
Samaa mieltä. Arvosana 4/5 kielii sekin varsin kelvollisesta tavarasta.