Omenamehu.org
PURISTAMO · MEHUWIKI · TALK
05.07.2009, 02:37:29 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

iTried.org: M-Audio Audiophile 2496 · Pentax K200D · Wacom Bamboo Fun A5
Snadiomena.net: Ammuskelua Arlingtonin Apple Storessa · iPhonesta löytyi paha haavoittuvuus · iPhone 3GS Suomeen heinäkuun lopussa
Macsanomat: Henkilöstösaston ohjeita kiiltävien näyttöjen käyttäjille · Hopeisen Omenan kesätapaaminen · WWDC on alkanut
Uutiset: Omenamehu.orgin WAP-palvelu mobiililaitteille löytyy osoitteesta http://wap.omenamehu.org/.

Etusivu   Ohjeet Haku Tietosuoja Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Logitech MX Revolution  (Luettu 4422 kertaa)
xsta
Ryhmävalvoja
Ylivuotinen

snadisti.

Profiili WWW
« : 27.01.2007, 15:00:04 »

Logitech MX Revolution

Ihmeen hyvin kesti akku tuohon Logitechin omaan arvioon verrattuna, mutta käyttö tosiaan ei ollut niin raskasta kuin mitä se olisi voinut olla.
tallennettu

Boogieman
Ylivuotinen

Apple-Günther

Profiili
« Vastaus #1 : 27.01.2007, 15:25:10 »

Hyvin mielenkiintoinen hiiri.

Minulle välttäisi yksinkertaisempikin, mutta tuossa on kyllä monia hyviä ominaisuuksia.

Olen etsiskelemässä hiirtä, jossa olisi MightyMousen rullan ominaisuudet toimivassa muodossa. Riipoo, kun vaikka kuinka pitää näppinsä puhtaana (ihan oikeasti), jumittelee se pallero tuon tuosta. Sitä sitten saa siivota ja rullailla ylösalaisin ja vaikka mitä.
Ei näin, kun juuri ollaan päästy yleensä palloista eroon hiirissä.

Toimiiko tuo TiltWheel hyvin tuossa? Siis tuleeko samaa tuntua MM:n pallon kanssa? Tietenkin rullaa vain kallistellaan, mutta vaikka Photarissa olen tykännyt tuosta MM:n jokasuuntaanscrollauksesta todella paljon.
tallennettu

flickr™

Bawitdaba da bang a dang diggy diggy diggy said the boogy said up jump the boogy
xsta
Ryhmävalvoja
Ylivuotinen

snadisti.

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 27.01.2007, 16:48:02 »

Toimiiko tuo TiltWheel hyvin tuossa? Siis tuleeko samaa tuntua MM:n pallon kanssa? Tietenkin rullaa vain kallistellaan, mutta vaikka Photarissa olen tykännyt tuosta MM:n jokasuuntaanscrollauksesta todella paljon.

Kyllähän se toimii, helppokäyttöinen on eikä vaadi sen kummempia ponnisteluja. Mutta MightyMousen scrollin kanssa sinänsä eriävä, että MightyMousessa tuo vaakaskrollaus vaatii vieläkin vähemmän ponnisteluja (mightyn nyppylä on hyvin herkkä).
tallennettu

Boogieman
Ylivuotinen

Apple-Günther

Profiili
« Vastaus #3 : 27.01.2007, 18:23:02 »

Kyllähän se toimii, helppokäyttöinen on eikä vaadi sen kummempia ponnisteluja. Mutta MightyMousen scrollin kanssa sinänsä eriävä, että MightyMousessa tuo vaakaskrollaus vaatii vieläkin vähemmän ponnisteluja (mightyn nyppylä on hyvin herkkä).

Niinpä. Mightyn sivuscrollaus on varmaan parasta, mitä markkinoilta saa. Muutenkin minua miellyttää tuon pienen pallon toiminta, silloin kun se toimii.
Mutta se takkuaminen. Tuon tuosta lähtee sivua alas scrollatessa sujona pyörimään, eikä se ole hauskaa ollenkaan.
Jos tuo olisi edes oikeasti putsattavissa.  Angry

80 äyriä on paljon hiirestä, mutta pitäisi silti käydä testailemassa. Emäntä on moneen otteeseen haikaillut MX700:n monien nappien perään. Hän niitä tuli hyödyntäneeksi, minä en niinkään.
tallennettu

flickr™

Bawitdaba da bang a dang diggy diggy diggy said the boogy said up jump the boogy
Happosade
Ylivuotinen

Kiitos LP

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 29.01.2007, 19:51:59 »

Mielenkiintoinen hiiri. Ostaisin, jos oisi rahaa. MX1000 olen ajatellut, mutta tuo vaikuttaa paremmalta.
tallennettu

memo
Tuore
*

Profiili
« Vastaus #5 : 02.02.2007, 23:42:28 »

Onko olemassa sellaista "laser" hiirtä, joka toimisi ilman usb-palikkaa, mutta jossa olisi myös vaakatason skrollaus?
tallennettu
Kurtbyy
Ylivuotinen

uncool

Profiili
« Vastaus #6 : 03.02.2007, 10:15:21 »

Onko olemassa sellaista "laser" hiirtä, joka toimisi ilman usb-palikkaa, mutta jossa olisi myös vaakatason skrollaus?
Microsoft Wireless Laser Mouse 8000. Tuolle laitteelle ei tosin ole Mac-ajureita. Luin englanninkielisiltä foorumeilta, että laite toimisi Macin kanssa, mutta kaikkia nappeja ei voi säätää haluamikseen. Radtech BT600 olisi ehkä parempi. Se tosin pitää tilata ulkomailta.

Kannattaa muuten käyttää tuota hakukomentoa. Olisit löytänyt ainakin kaksi lupaavaa ketjua. Wink

Bluetooth-hiirtä metsästämässä
Bluetooth-hiiri iMaciin
tallennettu

MacBook Pro + iPod G4
"Mielipiteeni on voinut muuttua muttei se tosiasia, että olen oikeassa"
ompputetteri
Vieras
« Vastaus #7 : 27.04.2007, 15:06:55 »

Aika mielenkiintoinen kapistus näin parin tunnin käytön perusteella. tuo päärulla vaatii kyllä totuttelua. ensin ihmettelin että miksi uudet asetukset ei toimi safarissa, kunnes huomasin että safariin ja ohjelmiin voi säätää omat asetukset – näppärää Smiley

saattaa olla että joutuu palaamaan MM:n kun sen nänni on niin ihana, vaikka myös kamala Grin
tallennettu
ompputetteri
Vieras
« Vastaus #8 : 07.05.2007, 18:43:12 »

miten kauan käytit hiirtä päivässä tuon testijakson aikana? minä käytän 4-6 tuntia päivässä ja akut kestää hiiressä 3-4 päivää, joten pattereilla tulisi aika kalliiksi, eikä nuo akutkaan varmaan kestää montaa vuotta tuolla menolla Ilmeetön
tallennettu
xsta
Ryhmävalvoja
Ylivuotinen

snadisti.

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 08.05.2007, 12:58:31 »

miten kauan käytit hiirtä päivässä tuon testijakson aikana? minä käytän 4-6 tuntia päivässä ja akut kestää hiiressä 3-4 päivää, joten pattereilla tulisi aika kalliiksi, eikä nuo akutkaan varmaan kestää montaa vuotta tuolla menolla Ilmeetön

Hep.

Vaihtelevasti tuli käyteltyä, osa päivistä ~8h, osana taas alle tunti. Keskimääräisesti laskettuna voisi päätyä n. 3-4h päivittäiseen käyttöön. Ja toki hiiri laitettiin aina pois päältä kun koneelta lähdettiin pidemmäksi aikaa pois.
tallennettu

Viizei
Tuore
*

huusaa

Profiili
« Vastaus #10 : 12.05.2007, 12:54:02 »

Saisi olla vielä bluetooth.  Tongue
tallennettu

MacBook (black)
iMac Core Duo
Touch 16GB
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.9 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

Ylläpito: mehumaija@omenamehu.org
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.088 sekunnissa. 20 kyselyä tietokannasta.