Oikeaa nahkaahan tuo ei ole, mikä on tietysti hinnastakin pääteltävissä.
Vähän tulee paksuutta Bookiin lisää, mutta edelleen mahtui Tucanon SeconSkinin sisään.
Minun kuoret jäivät autoon, enkä ole vielä jaksanut hakea.
Mites kuumeneminen sun mielestä?
Se "nahka", imho, on sen verran ohutta, että tuskin kestää kummempia raapaisuja mihinkään.
Mutta täytyy vähän testata ja tutkailla.
Nahka kyllä tuntuu aika aralta. Kuumuus ei minusta ollut kamalaa ainakaan MBP:llä kun demoa väsättiin pimeässä kellarissa monta kertaa päivä putkeen koneen ollessa aina rasituksen alla. Ainoa miinus minkä keksin on tosiaan tuo reipas paksuudenlisäys ja se, etten älynny ostaa näitä kuoria punasena, vaan mustana.

Niin ja mahtuu sen Tucanon sisälle vielä.
Se mitä vähän eilen illalla kokeeksi M'Bookin kanssa hetken surffailin, ei mitenkään merkillisesti nostanut lämpötiloja.
Siitä keinonahasta ja sen tuntumasta – nyt kun se on päässyt "hengittämään" 12 tuntia, niin alkaa olla miellyttävämmän tuntuinen – ei tuo vieläkään oikealta nahalta tunnu, mutta selvästi vähemmän nahkea
... eli paketti autosta ja muovit päältä vek!

(avatunkin tuotteen voi Verkkikseen palauttaa, kunhan tekee sen 14 vrk. sisään)
ED: Väristä vielä – olis ollut häränverenpunaisena niin olis voinut harkita, mutta "kenttäsuojukseksi" mä tuon omani hommasin; eli mulle ideaalivaihtoehto olis ollut sammaloituneen kiven vihertävän harmaa