Tällä foorumilla on hyvät puolensa vaan näin ne ei kyllä välity.
No kyl ne on sen pari vuotta aika hyvin välittyny.

Vaan ymmärräthän itsekin sen ettei tämä edellä touhuttu edistä sitä varmastikaan.
Eikö se tullut jo selväksi vai mitä vielä tällä jupinalla haet? Kenties koukussa nousevaan karmaan

Kyllä minä jo aika hirmuisen nätisti yritän asiasta keskustella mutta enkö minä siis saa mielestäsi olla täällä vai onko aihe mielestäsi loppuunkäsitelty? Mulle ei ainakaan ole lainkaan selvä että onko täällä tilaa vai ei..
Tilaa on ja asia on loppuunkäsitelty. Ja parempi pysyä poissa siihen asti kunnes osaa arvostaa tätäkin foorumia...aidosti

Ihan rehellisesti ja liikaa provosoimatta niin saattaisi poissa pysyminen hieman kestää jos tuolla mittarilla mentäis.

(irvuilun kuittaava hymiö) Ei minulle nyt kovin hyvä kuva tästä foorumista oikein jäänyt. Olkoon tämä ketju esimerkkinä siitä kuinka vieraanvarainen foorumi oikeasti on. Käärin ketjun rullalle taskuun esimerkiksi ja kipittelen tuonne toisaalle pois hämmentämästä enempää. Harvoin sanon näin sanon mutta toivottavasti emme enää tapaa..

Haha mitä tulet tänne itkemään jos täällä on niin ikävää. Ehkä jo valmiiksi ennakkoluuloisille ihmisille kuva ei oman napinan vuoksi ole kovin kummoinen. Taitaa parempi olla niin ettei tavata, jos ei mehu kelpaa omana itsenään.