Omenamehu.org
PURISTAMO · MEHUWIKI · TALK
24.07.2008, 21:19:08 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Snadiomena.net: Apple Aperture 2.1 - arkistoijan unelma · iPhone 3G: Ensikokemuksia · iPhone 3G rantautui Suomeen
Omenafarmi: iPhone 3G:n hinnoittelu julki · Sonera tuo iPhonen Suomeen · LaCie d2 Quadra Hard Disk
Macsanomat: Elgatolta DVB-C -tikku myös Eurooppaan · Adeona, ohjelma varastetun koneen jäljittämiseen · Katkos Hopeisessa Omenassa
Uutiset: Ota käyttöön Mehuasema - Omenamehu.orgin RSS-widgetti Dashboardiin.

Etusivu   Ohjeet Haku Tietosuoja Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Quick look: SFTP-ohjelmat peruskäytössä  (Luettu 1253 kertaa)
xsta
Ryhmävalvoja
Ylivuotinen

snadisti.

Profiili WWW
« : 13.04.2008, 14:54:38 »

Quick look: SFTP-ohjelmat peruskäytössä

Mjooh, kyllä se Fetch juoksevine koirakursoreineen edelleen on sieltä parhaasta päästä, kuten oli jo pelkkänä FTP-aikana.

Ja kyllä, tuli komentorivin scp:lläkin samat testit testailtua, tulokset kärkipään kanssa samoilla sekuntilukemilla.
tallennettu

Boogieman
Ylivuotinen

Apple-Günther

Profiili
« Vastaus #1 : 13.04.2008, 15:09:41 »

Mainiota.

Mielenkiintoinen vertailu.
Pitäisi joskus testailla Fetchiä. Toisaalta olen ollut pari vuotta jo tyytyväinen Transmitin omistaja. Siirtelen kamaa lähinnä painotalojen data-palvelimille. Siinä käytössä Transmit on ollut erittäin pätevä ohjelma. Siirtää luotettavasti ja on aika looginen käyttää.

Mutta kiitos testaajille.
tallennettu

Minä muuraan, rappaan, maalaan, lakkaan, tikkaan, toppaan, täytän lintuja ja olen tinuri.
flickr™
Lakiopaalu
Vuosikerta

Goh? Que?

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 13.04.2008, 15:44:23 »

Cyberduck tuntuu olevan vähän oikukas – oikukas siinä mielessä, että joillakin on ajoittain suuriakin ongelmia  sen kanssa, toisilla taas toimii kuin ihmisen mieli –
mulla ei ole ollut koskaan mitään huomautettavaa ja edelleen tyytyväinen käyttäjä Smiley

Samoin tuo nopeus tuntuu vaihtelevan käyttäjältä toiselle?
tallennettu

– I'm just a gun for hire, a Mac-inist for rent.
- jos Applella olis tarjolla about iMaccien kanssa samassa hintahaarukassa valikoima koneita, joissa pari laajennuspaikkaa ja tilaa edes kahdelle kovalevylle (sekä normihintaiset muistit, non-ECC etc.), niin... mutt' kun ei, niin – Hackintosh Roll Eyes
Boogieman
Ylivuotinen

Apple-Günther

Profiili
« Vastaus #3 : 13.04.2008, 15:52:51 »

Cyberduck tuntuu olevan vähän oikukas – oikukas siinä mielessä, että joillakin on ajoittain suuriakin ongelmia  sen kanssa, toisilla taas toimii kuin ihmisen mieli –
mulla ei ole ollut koskaan mitään huomautettavaa ja edelleen tyytyväinen käyttäjä Smiley

Minä tappelin sen Cyberduckin kanssa aikani, mutta sitten päädyin ostamaan tuon Transmitin.
Jokseenkin se Cd ei vaan pelannut miellyttävän varmasti. Välillä tahmasi siirrot pahasti, välillä ei löytynyt palvelinta millään.

Tai no. En minä nyt niin paljon siirtele, että olisin ihan töikseni tapellut. Mutta päätinpä vaan vaihtaa ohjelmaa sitten.
tallennettu

Minä muuraan, rappaan, maalaan, lakkaan, tikkaan, toppaan, täytän lintuja ja olen tinuri.
flickr™
xsta
Ryhmävalvoja
Ylivuotinen

snadisti.

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 13.04.2008, 16:38:57 »

Jos ei muita softia ole kokeillut, tuolloin CD vaikuttaa ihan kivalta Smiley, varsinkin kun on ilmainen. Vaan kun pääsee muiden makuun ja jonkin aikaa kaikkia käyttelee, laskee cyberduckin arvo ikävästi. Ja ennen kuin nopeustestejä tuli kokeiltua, ei ole tullut ajateltuakaan että noiden softien välillä voisi oikeasti olla oleellisia nopeuseroja.

Ja kyllähän se enemmänkin niin Cyberduckin kanssa menee, että enemmän siitä kuulee niitä omituisia ja negatiivisia kuin positiivisia kommentteja..
tallennettu

jaol
Käynyt

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 13.04.2008, 18:06:16 »

Jos ei muita softia ole kokeillut, tuolloin CD vaikuttaa ihan kivalta Smiley, varsinkin kun on ilmainen. Vaan kun pääsee muiden makuun ja jonkin aikaa kaikkia käyttelee, laskee cyberduckin arvo ikävästi. Ja ennen kuin nopeustestejä tuli kokeiltua, ei ole tullut ajateltuakaan että noiden softien välillä voisi oikeasti olla oleellisia nopeuseroja.

Ja kyllähän se enemmänkin niin Cyberduckin kanssa menee, että enemmän siitä kuulee niitä omituisia ja negatiivisia kuin positiivisia kommentteja..

CyberDuck on ihan ok ohjelma pienten tiedostojen (www-sivustot) siirtoon. Ilmainen, toimiva ja helppokäyttöinen. Isot tiedostot on toki komentoriviltä siirrettävä juuri tuon hitauden vuoksi.
tallennettu

To err is human, but to really foul things up requires a computer.
scorp
Vieras
« Vastaus #6 : 13.04.2008, 18:10:42 »

CyberDuck on ihan ok ohjelma pienten tiedostojen (www-sivustot) siirtoon. Ilmainen, toimiva ja helppokäyttöinen. Isot tiedostot on toki komentoriviltä siirrettävä juuri tuon hitauden vuoksi.
Samaa mieltä olen teidän kanssa. Ite käytän tuota usein, ei ole mitään valittamista Smiley
tallennettu
pra
Tuore
*

Profiili
« Vastaus #7 : 26.05.2008, 01:23:50 »

Fetchistä oli vielä ainakin muutama vuosi sitten akateeminen lisenssi ilmainen. Näin esimerkiksi yliopiston mac-tuki saattoi hommata Fetchin kaikille yliopiston työntekijöille ja opiskelijoille. Erinomainen palvelu.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

Ylläpito: mehumaija@omenamehu.org
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.339 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.