Omenamehu.org
PURISTAMO · MEHUWIKI · TALK
03.09.2010, 16:39:05 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

iTried.org: Apple iPhone 4 · Sony Handycam DCR-DVD201E · M-Audio Audiophile 2496
Snadiomena.net: Mozilla kiertää Applen selainpolitiikan Firefox Homella · Apple ohitti Microsoftin maailman arvokkaimpana teknologiayrityksenä · Microsoft mukana Applen tulevassa julkistustilaisuudessa
Uutiset: Katso myös listaus näppäinoikoteistä.

Etusivu   Ohjeet Haku Tietosuoja Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: iPhone-vinkkejä  (Luettu 12865 kertaa)
lumppujussi
Ylivuotinen

mokoma punkero

Profiili WWW
« Vastaus #45 : 06.06.2009, 12:12:30 »

^ No onneksi sen sijainnin saa selville ilman gepsiäkin... En mä usko että ostos ihan hukkaan menee, on kyllä aika kova hinta mun mielestä tolla.
tallennettu

sad
Ylivuotinen

Profiili WWW
« Vastaus #46 : 06.06.2009, 12:15:02 »

^ No onneksi sen sijainnin saa selville ilman gepsiäkin... En mä usko että ostos ihan hukkaan menee, on kyllä aika kova hinta mun mielestä tolla.
Joo, onhan toi aikast kallis tosin kun suhteuttaa satsauksen siihen mitä tuohon reissuun palaa fyrkkaa niin sitte se tuntuu inhimillisemmältä.
Toisaalta se uusin city guide maksaa kirjaversiona siinä 20 € hujakoilla....
tallennettu

Jag cyklar i skogen med Tomas Ledin.
lumppujussi
Ylivuotinen

mokoma punkero

Profiili WWW
« Vastaus #47 : 06.06.2009, 12:27:43 »

Joo, onhan toi aikast kallis tosin kun suhteuttaa satsauksen siihen mitä tuohon reissuun palaa fyrkkaa niin sitte se tuntuu inhimillisemmältä.
Amazonista 10 puntaa...
tallennettu

sad
Ylivuotinen

Profiili WWW
« Vastaus #48 : 06.06.2009, 12:47:22 »

Amazonista 10 puntaa...
Ahaa. Sieltä en osannut katsoakkaan.
En ole koskaan kyseisestä paikasta mitään ostanu Embarrassed

Edit: Kerta se on ensimmäinenkin Tongue Eli Amazonista ostin sitte ihan opaskirjan.
« Viimeksi muokattu: 06.06.2009, 13:05:56 kirjoittanut sad » tallennettu

Jag cyklar i skogen med Tomas Ledin.
lumppujussi
Ylivuotinen

mokoma punkero

Profiili WWW
« Vastaus #49 : 06.06.2009, 13:07:59 »

^ Mä oon löytänyt tuolta vaikka mitä kivaa. Yleensä postaritkin on sen verran siedettävät että kehtaa tilata. Ja miellyttävät toimitusajat ainakin Briteistä...
tallennettu

Arietta
Käynyt

miu

Profiili
« Vastaus #50 : 29.10.2009, 16:39:55 »

Vinkkejä saisinko jotenkin myös sähköpostin lähetyksen onnistumaan esim. Linja-autosta. Kotiverkosta onnistuu, mutta muualta ei. Undecided
tallennettu

Moloch Horridus
Ylivuotinen

Profiili
« Vastaus #51 : 29.10.2009, 17:47:12 »

Vinkkejä saisinko jotenkin myös sähköpostin lähetyksen onnistumaan esim. Linja-autosta. Kotiverkosta onnistuu, mutta muualta ei. Undecided

Onko teillä joku spesiaalisysteemi kotona? Kuka tarjoaa sähköpostipalvelut, olisiko näin että perinteiseen tapaan ei esim. Elisan postit tykkää lähteä Soneran kautta (firmat ihan esimerkkinä vain), mutta Gmail toimii kaiken läpi. Olisi siis lähtevän postin palvelimesta kiinni.
tallennettu

jhalmu
Vieras
« Vastaus #52 : 29.10.2009, 17:47:39 »

Pikaisesti vastattuna gmaililla onnistuu. Itsekin tarvitsisin lähtevälle postille serverin.
tallennettu
Arietta
Käynyt

miu

Profiili
« Vastaus #53 : 29.10.2009, 18:10:40 »

^ Laitoin lähtevän postin palvelimeksi mail.inet.fi ja iPhone ilmoittaa:
Cannot send Mail
The server rejected one of the recipient's addresses. The message has been placed in your Outbox.

Osoite on varmasti oikein, sillä kotiwlanissa postit lähtee.

Edit: Saan postit lähtemään 3G:stä kun käyn laittamassa Primary Serverin Off:iin. Vasta silloin iPhone osaa käyttää muita SMTP servereitä. Höh
« Viimeksi muokattu: 29.10.2009, 18:15:51 kirjoittanut Arietta » tallennettu

Arietta
Käynyt

miu

Profiili
« Vastaus #54 : 15.11.2009, 14:34:48 »

Antakaas vinkki minne laitan lataamani iPhone taustakuvat? Smiley Laitetaanko ne iTunesin kautta sync photos from.. vai mistä? Pääsenkö laittamaan kansiollisen kuvia jotain muuta kautta iPhoneen? Finder ei näytä puhelinta.  Smiley

Edit: Ratkaistu. Smiley
« Viimeksi muokattu: 15.11.2009, 14:53:26 kirjoittanut Arietta » tallennettu

apu
Ylivuotinen

Fear is the key

Profiili WWW
« Vastaus #55 : 09.12.2009, 21:33:14 »

iPhone laskimessa voi pyyhkiä vain yhden numeron (toisin kuin C-näppäin joka pyyhkii koko laskun) pyyhkäisemällä sormella laskimen "näytön" suuntaisesti, oikealta vasemmalle.  Cheesy
tallennettu

"I'm a problem child, Just runnin' wild"
MacBook Pro | D60 | flickr
lumppujussi
Ylivuotinen

mokoma punkero

Profiili WWW
« Vastaus #56 : 09.12.2009, 22:38:56 »

iPhone laskimessa voi pyyhkiä vain yhden numeron (toisin kuin C-näppäin joka pyyhkii koko laskun) pyyhkäisemällä sormella laskimen "näytön" suuntaisesti, oikealta vasemmalle.  Cheesy
Paitsi ettei suunnalla ole väliä.
tallennettu

samanen
Tuore
*

Profiili
« Vastaus #57 : 08.02.2010, 20:34:25 »

Kirjoittaessa caps-lock päälle : paina nopeasti kaksi kertaa peräkkäin Shiftiä / vaihtonäppäintä, niin että se muuttuu siniseksi. Yksi painallus palauttaa normaaliksi  Wink  Apple-logo Apple-logo Editoin lisää kunhan tuppaa mieleen.
tallennettu

iPhone 2G 8GB JB/UL|iPhone 3G 16GB White iTaly UL|iPod Nano 4GB 4Gen
Moloch Horridus
Ylivuotinen

Profiili
« Vastaus #58 : 08.02.2010, 21:40:42 »

Kirjoittaessa caps-lock päälle : paina nopeasti kaksi kertaa peräkkäin Shiftiä / vaihtonäppäintä, niin että se muuttuu siniseksi. Yksi painallus palauttaa normaaliksi  Wink  Apple-logo Apple-logo Editoin lisää kunhan tuppaa mieleen.

Juu, tarttee olla kuitenkin Asetuksista valittuna täppä päällä (Asetukset > Yleiset > Näppäimistö > Salli Caps Lock). Muistaakseni ei ole ollut ainakaan jossain vanhemmassa käyttisversiossa vakiona.

Varmaan vanha ja dokumentoitu, mutta hokasin tänään vahingossa että tekstiä voi valita tavallisen tyylin lisäksi myös länttäämällä kaksi sormea ruudulle ja pitämällä hetken paikoillaan, siis toinen sormi halutun valinnan alkuun ja toinen loppuun. Näyttäisi tosin toimivan vain tekstiä syöttäessä, ei siis esimerkiksi nettisivuilla.
tallennettu

Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.9 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

Ylläpito: mehumaija@omenamehu.org
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.703 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.