lumppujussi
Ylivuotinen

mokoma punkero
|
 |
« Vastaus #45 : 06.06.2009, 12:12:30 » |
|
^ No onneksi sen sijainnin saa selville ilman gepsiäkin... En mä usko että ostos ihan hukkaan menee, on kyllä aika kova hinta mun mielestä tolla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
sad
|
 |
« Vastaus #46 : 06.06.2009, 12:15:02 » |
|
^ No onneksi sen sijainnin saa selville ilman gepsiäkin... En mä usko että ostos ihan hukkaan menee, on kyllä aika kova hinta mun mielestä tolla.
Joo, onhan toi aikast kallis tosin kun suhteuttaa satsauksen siihen mitä tuohon reissuun palaa fyrkkaa niin sitte se tuntuu inhimillisemmältä. Toisaalta se uusin city guide maksaa kirjaversiona siinä 20 € hujakoilla....
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Jag cyklar i skogen med Tomas Ledin.
|
|
|
lumppujussi
Ylivuotinen

mokoma punkero
|
 |
« Vastaus #47 : 06.06.2009, 12:27:43 » |
|
Joo, onhan toi aikast kallis tosin kun suhteuttaa satsauksen siihen mitä tuohon reissuun palaa fyrkkaa niin sitte se tuntuu inhimillisemmältä. Toisaalta se uusin city guide maksaa kirjaversiona siinä 20 € hujakoilla.... Amazonista 10 puntaa...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
sad
|
 |
« Vastaus #48 : 06.06.2009, 12:47:22 » |
|
Joo, onhan toi aikast kallis tosin kun suhteuttaa satsauksen siihen mitä tuohon reissuun palaa fyrkkaa niin sitte se tuntuu inhimillisemmältä. Toisaalta se uusin city guide maksaa kirjaversiona siinä 20 € hujakoilla.... Amazonista 10 puntaa... Ahaa. Sieltä en osannut katsoakkaan. En ole koskaan kyseisestä paikasta mitään ostanu  Edit: Kerta se on ensimmäinenkin  Eli Amazonista ostin sitte ihan opaskirjan.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.06.2009, 13:05:56 kirjoittanut sad »
|
tallennettu
|
Jag cyklar i skogen med Tomas Ledin.
|
|
|
lumppujussi
Ylivuotinen

mokoma punkero
|
 |
« Vastaus #49 : 06.06.2009, 13:07:59 » |
|
^ Mä oon löytänyt tuolta vaikka mitä kivaa. Yleensä postaritkin on sen verran siedettävät että kehtaa tilata. Ja miellyttävät toimitusajat ainakin Briteistä...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arietta
Käynyt

miu
|
 |
« Vastaus #50 : 29.10.2009, 16:39:55 » |
|
Vinkkejä saisinko jotenkin myös sähköpostin lähetyksen onnistumaan esim. Linja-autosta. Kotiverkosta onnistuu, mutta muualta ei. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Moloch Horridus
|
 |
« Vastaus #51 : 29.10.2009, 17:47:12 » |
|
Vinkkejä saisinko jotenkin myös sähköpostin lähetyksen onnistumaan esim. Linja-autosta. Kotiverkosta onnistuu, mutta muualta ei.  Onko teillä joku spesiaalisysteemi kotona? Kuka tarjoaa sähköpostipalvelut, olisiko näin että perinteiseen tapaan ei esim. Elisan postit tykkää lähteä Soneran kautta (firmat ihan esimerkkinä vain), mutta Gmail toimii kaiken läpi. Olisi siis lähtevän postin palvelimesta kiinni.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
jhalmu
Vieras
|
 |
« Vastaus #52 : 29.10.2009, 17:47:39 » |
|
Vinkkejä saisinko jotenkin myös sähköpostin lähetyksen onnistumaan esim. Linja-autosta. Kotiverkosta onnistuu, mutta muualta ei.  Pikaisesti vastattuna gmaililla onnistuu. Itsekin tarvitsisin lähtevälle postille serverin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arietta
Käynyt

miu
|
 |
« Vastaus #53 : 29.10.2009, 18:10:40 » |
|
^ Laitoin lähtevän postin palvelimeksi mail.inet.fi ja iPhone ilmoittaa: Cannot send Mail The server rejected one of the recipient's addresses. The message has been placed in your Outbox.
Osoite on varmasti oikein, sillä kotiwlanissa postit lähtee.
Edit: Saan postit lähtemään 3G:stä kun käyn laittamassa Primary Serverin Off:iin. Vasta silloin iPhone osaa käyttää muita SMTP servereitä. Höh
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.10.2009, 18:15:51 kirjoittanut Arietta »
|
tallennettu
|
|
|
|
Arietta
Käynyt

miu
|
 |
« Vastaus #54 : 15.11.2009, 14:34:48 » |
|
Antakaas vinkki minne laitan lataamani iPhone taustakuvat?  Laitetaanko ne iTunesin kautta sync photos from.. vai mistä? Pääsenkö laittamaan kansiollisen kuvia jotain muuta kautta iPhoneen? Finder ei näytä puhelinta.  Edit: Ratkaistu. 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.11.2009, 14:53:26 kirjoittanut Arietta »
|
tallennettu
|
|
|
|
apu
Ylivuotinen

Fear is the key
|
 |
« Vastaus #55 : 09.12.2009, 21:33:14 » |
|
iPhone laskimessa voi pyyhkiä vain yhden numeron (toisin kuin C-näppäin joka pyyhkii koko laskun) pyyhkäisemällä sormella laskimen "näytön" suuntaisesti, oikealta vasemmalle. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"I'm a problem child, Just runnin' wild"MacBook Pro | D60 | flickr
|
|
|
lumppujussi
Ylivuotinen

mokoma punkero
|
 |
« Vastaus #56 : 09.12.2009, 22:38:56 » |
|
iPhone laskimessa voi pyyhkiä vain yhden numeron (toisin kuin C-näppäin joka pyyhkii koko laskun) pyyhkäisemällä sormella laskimen "näytön" suuntaisesti, oikealta vasemmalle.  Paitsi ettei suunnalla ole väliä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
samanen
Tuore
|
 |
« Vastaus #57 : 08.02.2010, 20:34:25 » |
|
Kirjoittaessa caps-lock päälle : paina nopeasti kaksi kertaa peräkkäin Shiftiä / vaihtonäppäintä, niin että se muuttuu siniseksi. Yksi painallus palauttaa normaaliksi  Editoin lisää kunhan tuppaa mieleen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
iPhone 2G 8GB JB/UL|iPhone 3G 16GB White iTaly UL|iPod Nano 4GB 4Gen
|
|
|
|
Moloch Horridus
|
 |
« Vastaus #58 : 08.02.2010, 21:40:42 » |
|
Kirjoittaessa caps-lock päälle : paina nopeasti kaksi kertaa peräkkäin Shiftiä / vaihtonäppäintä, niin että se muuttuu siniseksi. Yksi painallus palauttaa normaaliksi  Editoin lisää kunhan tuppaa mieleen. Juu, tarttee olla kuitenkin Asetuksista valittuna täppä päällä (Asetukset > Yleiset > Näppäimistö > Salli Caps Lock). Muistaakseni ei ole ollut ainakaan jossain vanhemmassa käyttisversiossa vakiona. Varmaan vanha ja dokumentoitu, mutta hokasin tänään vahingossa että tekstiä voi valita tavallisen tyylin lisäksi myös länttäämällä kaksi sormea ruudulle ja pitämällä hetken paikoillaan, siis toinen sormi halutun valinnan alkuun ja toinen loppuun. Näyttäisi tosin toimivan vain tekstiä syöttäessä, ei siis esimerkiksi nettisivuilla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|