Omenamehu.org
PURISTAMO · MEHUWIKI · TALK
22.11.2008, 12:24:22 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Snadiomena.net: iPhone 3G: ohjelmistoversiota 2.2 odotellessa · Call of Duty 4: Modern Warfare · Macally TunePal - Edulliset iPhone-kuulokkeet
Macsanomat: MUGi-ilta: Mitä tapahtuu vaalikokouksessa? · fidiskillä häiriö 20.11.2008 · Parallels 4 saatavilla
Uutiset: Liikaa meteliä? Tutustu alueiden suodatukseen!

Etusivu   Ohjeet Haku Tietosuoja Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Airport extreme Bluetooth kitti  (Luettu 606 kertaa)
raidahl
Ylivuotinen

Jepulis

Profiili WWW
« : 19.08.2008, 15:06:10 »

Eli tarkoitus olisi saada otsikon mukainen kitti 2x2Ghz G5 Power Macciin. Jos jollain on ylimääräinen, niin ottakoon yhteyttä, joko YV, s-posti tai p. 0415004911

Edittiä, ajatuskatkoja pitänee korjailla, kiitoksia tarkennuksesta. Eli EI muistia  Grin
« Viimeksi muokattu: 19.08.2008, 18:02:22 kirjoittanut Fool on the hill » tallennettu

"Treat the earth well: it was not given to you by your parents, it was loaned to you by your children. We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Ancient Indian Proverb
--------------------------------------
Kamerarojekti -> http://bwportfolio.com/projekti/
Boogieman
Ylivuotinen

Apple-Günther

Profiili
« Vastaus #1 : 19.08.2008, 16:54:13 »

Eli tarkoitus olisi saada otsikon mukainen kitti 2x2Gb G5 Power Macciin. Jos jollain on ylimääräinen, niin ottakoon yhteyttä, joko YV, s-posti tai p. 0415004911

Siis muistia?
Mikä tuo Airport Extreme Bluetooth kitti sitten on?
tallennettu

Minä muuraan, rappaan, maalaan, lakkaan, tikkaan, toppaan, täytän lintuja ja olen tinuri.
flickr™
Seppo!
Ylivuotinen

aistikas paistikas

Profiili
« Vastaus #2 : 19.08.2008, 17:05:34 »

Eli tarkoitus olisi saada otsikon mukainen kitti 2x2Gb G5 Power Macciin. Jos jollain on ylimääräinen, niin ottakoon yhteyttä, joko YV, s-posti tai p. 0415004911

Siis muistia?

Roll Eyes
tallennettu
raidahl
Ylivuotinen

Jepulis

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 19.08.2008, 18:04:43 »

Siis muistia?
Ei muistia, tällaisesta kitistä jossa on sekä airport, että bluetooth mukana, minulle puhuttiin Tectorissa kun sinne soittelin. Eli tuo nykyinen Palle eikun Apple storessa myytävä kortti ei käy tähän.
Jos he ovat myymässä mulle jotain mitä en tarvitse, niin menen linjoja pitkin, mtai pahimmassa tapauksessa paikan päälle kertomaan mielipiteeni.
tallennettu

"Treat the earth well: it was not given to you by your parents, it was loaned to you by your children. We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Ancient Indian Proverb
Boogieman
Ylivuotinen

Apple-Günther

Profiili
« Vastaus #4 : 19.08.2008, 19:38:43 »

Siis muistia?
Ei muistia, tällaisesta kitistä jossa on sekä airport, että bluetooth mukana, minulle puhuttiin Tectorissa kun sinne soittelin. Eli tuo nykyinen Palle eikun Apple storessa myytävä kortti ei käy tähän.
Jos he ovat myymässä mulle jotain mitä en tarvitse, niin menen linjoja pitkin, mtai pahimmassa tapauksessa paikan päälle kertomaan mielipiteeni.

Ahaaa.

Nyt vasta ihan oikeasti hiffasin pointin. Eli se oli tuplaprossu G5. Luulin oikeasti, että haeskelit kahta kahden gigan muistikampaa G5 PowerMacciin.
Se olikin 2 GHz tuplaprossu, jonka kyytipojaksi olet hakemassa Airport-korttia.

Tämä suhteellisen selkeä nyt.
tallennettu

Minä muuraan, rappaan, maalaan, lakkaan, tikkaan, toppaan, täytän lintuja ja olen tinuri.
flickr™
raidahl
Ylivuotinen

Jepulis

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 19.08.2008, 21:25:56 »

Siis muistia?
Jos he ovat myymässä mulle jotain mitä en tarvitse, niin menen linjoja pitkin, tai pahimmassa tapauksessa paikan päälle kertomaan mielipiteeni.

Nou hätä, mun mokahan tämä oli  Cheesy

Ahaaa.

Nyt vasta ihan oikeasti hiffasin pointin. Eli se oli tuplaprossu G5. Luulin oikeasti, että haeskelit kahta kahden gigan muistikampaa G5 PowerMacciin.
Se olikin 2 GHz tuplaprossu, jonka kyytipojaksi olet hakemassa Airport-korttia.

Tämä suhteellisen selkeä nyt.
tallennettu

Ancient Indian Proverb
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.6 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

Ylläpito: mehumaija@omenamehu.org
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.09 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.