Omenamehu.org
PURISTAMO · MEHUWIKI · TALK
01.12.2008, 23:27:21 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Snadiomena.net: iVoicePro tekee iPodista sanelimen · Neljännen sukupolven iPod nano (8 Gt, keltainen) · iPhone 3G: ohjelmistoversiota 2.2 odotellessa
Macsanomat: MUGi-ilta: Mitä tapahtuu vaalikokouksessa? · fidiskillä häiriö 20.11.2008 · Parallels 4 saatavilla
Uutiset: Ota käyttöön Mehuasema - Omenamehu.orgin RSS-widgetti Dashboardiin.

Etusivu   Ohjeet Haku Tietosuoja Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Dille kysyy! Pikku cd pois macbook prosta  (Luettu 378 kertaa)
dille
Tuore
*

Profiili
« : 04.09.2008, 18:20:19 »

NO HUH HUH!

Olen ihan väsynyt ja lataan ohjelmistoa mp3-soittimeen.
ja tietenkin ohjelmisto oli pikku cd:llä.

Ja kun olen uninen, niin EI SITTEN MENNYT PÄÄHÄN, etten minä sitä cd:tä saa ulos sieltä!
Siis tämä ei ole aprillipila vaan ihan oikea tositilanne. :-(

Kertokaa missä saan otatettua ton cd:n ulos koneesta.
Tampereen seutu

TV: HÖH
Itku ja parku
 Cry
tallennettu
iPave
Kypsä
**

Profiili
« Vastaus #1 : 04.09.2008, 18:28:41 »

Juu noita pikkulevyjä ei parane slot-loading asemiin laittaa. Luulen että paras vaihtoehto on viedä kone joko Varimportiin (Pyynikillä) tai MacPeople Storeen (Anttilan lähellä) ja pyytää heitä ottamaan levy pois.

Minulla kävi joskus vastaavanlaisesti entisen iBookin kanssa. Levy lymysi koneen sisuksissa pari kuukautta, kunnes kerran vahingossa pudotin koneen ja levy lensi pihalle. En nyt siis tarkoita että konetta pitäisi ruveta heittelemään, mutta kerroimapahan kummiskin.
tallennettu

MacBook Air 1.6/80
iPod 80gb
tohveli
Kypsä
**

Profiili
« Vastaus #2 : 04.09.2008, 18:30:00 »

Huhujen mukaan jotkut ovat näitä jopa veitsellä kaivelleet ulos.
tallennettu

PowerBook 15" 1.67GHz / 2GB RAM / 80GB HD / SD / AP / BT / OS X Leopard
iPhone 8GB 2.0.2
Boogieman
Ylivuotinen

Apple-Günther

Profiili
« Vastaus #3 : 04.09.2008, 19:11:40 »

Jossakinhan tähän oli oikein pitkäkin lista tapoja. Ohut viivoitin, jossa vaikka teippiä taisi olla sikäli hyvä, että se tarraa levyyn ja sillä saa sen hivutettua luukulle. Asiaa taisi auttaa, jos kone on levyluukku viistosti alaspäin operaation aikana. Mutta olkaa varovaisia sohiessanne mitään sinne asemaan. Ja se teippi pitää olla niin, että se ei sinne pääse irtoamaan. Ohut erittäin tarttuva kaksipuoleinen voisi olla hyvä. Huolella työntää sen sinne, että se ei tarraa muuhun kuin levyn ulommaiseen reunaan.

En ota vastuuta. Suosittelen viemään huoltoon.
tallennettu

Minä muuraan, rappaan, maalaan, lakkaan, tikkaan, toppaan, täytän lintuja ja olen tinuri.
flickr™
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

Ylläpito: mehumaija@omenamehu.org
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.069 sekunnissa. 20 kyselyä tietokannasta.