Minun suoja kyllä tuli, hyvinkin nopeasti.
Ongelmana vain se, että suojaan tuli muutama hyyyyvin syvä, erittäin häiritsevä naarmu, kun KYNNELÄ kerran raapaisin!?!?

Myöhemmin koitin myös avaimella, ihan niinkuin internet videoissa, ja tosiaan siitä ei jälkiä jäänyt. Mutta kynnellä, ei huhhuh, se siitä "military gradesta". Lähetin tänään zagg customer serviceen sähköpostia, vastaamiseen menee sivun mukaan max. 3 työpäivää, tarkoitus olisi saada ilmainen tilalle, elinikäinen takuuhan laitteessa on.
Sellainen vielä, että itse jollain järjellä ajattelin, että suojan saatuani en juurikaan varo iPodiani.

Noh, ilmeisesti uuden suojan saatuani käsittelen touchiani niinkuin ennenkin, kuin kukkaa kädellä, ja JOS siihen vahingossa tulisi naarmu, jäisi se suojaan. Eihän niitä kynnenjälkiä olisi siihen normaalikäytössä mistään tullutkaa, piti vain kokeilla kun olin niin suojan hurmioissa.
Ja myös suojaan tuli asennusvaiheessa noin 3 cm pitkä, ohuen ohut "viiru", joka näkyy lähinnä jos taustalla on valkoista.
Kertokaahan omia kokemuksia suojasta, jos sellaisia on. Ja jos menee liian vaikeaksi tuo suojan vaihtaminen uuteen ilmaiseksi, tilaan jokatapauksessa uuden.