|
Tuomas
|
 |
« Vastaus #135 : 20.01.2010, 20:49:56 » |
|
Kuinkahan monen jalusta mahtuu taskuun?  Mun!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
MacBook Pro ● iPhone ● D80 ● flickr
|
|
|
Zip
Kypsä

C'est la vie
|
 |
« Vastaus #136 : 20.01.2010, 20:54:44 » |
|
Kuinkahan monen jalusta mahtuu taskuun?  Mun! Ihanaa, en olekaan ernu. Sulla oli se kultajalusta? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
MacBook 13,3", iPod touch 8 GB 2x 
|
|
|
|
Tuomas
|
 |
« Vastaus #137 : 20.01.2010, 23:37:17 » |
|
Kuinkahan monen jalusta mahtuu taskuun?  Mun! Ihanaa, en olekaan ernu. Sulla oli se kultajalusta?  Muovia se taitaa olla tai jotain muuta metallia, mutta kultaa se ei ainakaan ole.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Zip
Kypsä

C'est la vie
|
 |
« Vastaus #138 : 20.01.2010, 23:39:36 » |
|
Kuinkahan monen jalusta mahtuu taskuun?  Mun! Ihanaa, en olekaan ernu. Sulla oli se kultajalusta?  Muovia se taitaa olla tai jotain muuta metallia, mutta kultaa se ei ainakaan ole. Sen värinen ainaskin?  Jotaan selitit koulussa tai sit mä muistan väärin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
MacBook 13,3", iPod touch 8 GB 2x 
|
|
|
|
jhalmu
Vieras
|
 |
« Vastaus #139 : 20.01.2010, 23:49:33 » |
|
Kuinkahan monen jalusta mahtuu taskuun?  Mun! Ihanaa, en olekaan ernu. Sulla oli se kultajalusta?  Muovia se taitaa olla tai jotain muuta metallia, mutta kultaa se ei ainakaan ole. Sen värinen ainaskin?  Jotaan selitit koulussa tai sit mä muistan väärin. Kyl munkii gorillapod, vai mikä monkeypod olikaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tuomas
|
 |
« Vastaus #140 : 20.01.2010, 23:58:03 » |
|
Kuinkahan monen jalusta mahtuu taskuun?  Mun! Ihanaa, en olekaan ernu. Sulla oli se kultajalusta?  Muovia se taitaa olla tai jotain muuta metallia, mutta kultaa se ei ainakaan ole. Sen värinen ainaskin?  Jotaan selitit koulussa tai sit mä muistan väärin. Kyl munkii gorillapod, vai mikä monkeypod olikaan. Tollanen Gorillapod ois kyllä kätsy, oon pitkään miettiny sellaisen hankkimista.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lakiopaalu
|
 |
« Vastaus #141 : 21.01.2010, 05:16:47 » |
|
Kuinkahan monen jalusta mahtuu taskuun?  Mun! Ihanaa, en olekaan ernu. Sulla oli se kultajalusta?  Muovia se taitaa olla tai jotain muuta metallia, mutta kultaa se ei ainakaan ole. Sen värinen ainaskin?  Jotaan selitit koulussa tai sit mä muistan väärin. Kyl munkii gorillapod, vai mikä monkeypod olikaan. Tollanen Gorillapod ois kyllä kätsy, oon pitkään miettiny sellaisen hankkimista. Oha se, joissain tilanteissa. Kun vaan jaksais aina pitää mukana
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"…In fact we have always done better by a mule than by a man. We were careful not to load the mule with more than a third of his weight.” – S.L.A. Marshall 2x 
|
|
|
|
jhalmu
Vieras
|
 |
« Vastaus #142 : 21.01.2010, 06:21:54 » |
|
Kuinkahan monen jalusta mahtuu taskuun?  Mun! Ihanaa, en olekaan ernu. Sulla oli se kultajalusta?  Muovia se taitaa olla tai jotain muuta metallia, mutta kultaa se ei ainakaan ole. Sen värinen ainaskin?  Jotaan selitit koulussa tai sit mä muistan väärin. Kyl munkii gorillapod, vai mikä monkeypod olikaan. Tollanen Gorillapod ois kyllä kätsy, oon pitkään miettiny sellaisen hankkimista. Oha se, joissain tilanteissa. Kun vaan jaksais aina pitää mukana On se jotkenkin solmussa koko ajan ja jää kotiin...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kraavikko
Kypsä

|
 |
« Vastaus #143 : 22.01.2010, 19:23:43 » |
|
Näin kolmenkympin Gigantin hässäkkäjalustaan tyytyväisenä hölmönä satunnaissuperzoomkuvaajana uteliaisuudesta välikysymys: Mitä ovat kinopää ja kuulapää? Jalustoja ilmeisesti kumpaisetkin, mutta mitä eroa/mihin tarkoitukseen/häh? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
iMac 27" i7 Quad & MacBook Pro Core2Duo 2,33GHz
|
|
|
|
iCaine
Vieras
|
 |
« Vastaus #144 : 22.01.2010, 19:52:15 » |
|
Molemmat on siihen jalustan päähän tulevia osia. Valinta on lähinnä sen mukaan, että kumpaa tykkää käyttää. Ne seuraavat mallit noista kolmenkympingiganttijalustois ta kun myydään osissa eli saa valita haluamansa jalan ja siihen pään. Toki kuulaa voi käyttää myös monopodin jatkeena, jolloin saa otettua myös pystykuvia. Kinopää  Kuulapää 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.01.2010, 19:55:17 kirjoittanut kneepi »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
nappulaz
Vieras
|
 |
« Vastaus #145 : 25.02.2010, 10:58:13 » |
|
Manfrotton 732CY Carbon. Painoa alle kilo, joten kulkee lomallakin näppärästi matkassa 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
nappulaz
Vieras
|
 |
« Vastaus #146 : 02.03.2010, 17:21:15 » |
|
Suosituksia kevyestä ja kompaktista kinopäästä otetaan vastaan. Tulipahan todettua, ettei minusta ole käyttämään kuulaa, kun on kinopäähän tullut totuttua 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|