Omenamehu.org
PURISTAMO · MEHUWIKI · TALK
03.09.2010, 17:36:55 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

iTried.org: Apple iPhone 4 · Sony Handycam DCR-DVD201E · M-Audio Audiophile 2496
Snadiomena.net: Mozilla kiertää Applen selainpolitiikan Firefox Homella · Apple ohitti Microsoftin maailman arvokkaimpana teknologiayrityksenä · Microsoft mukana Applen tulevassa julkistustilaisuudessa
Uutiset: Liikaa meteliä? Tutustu alueiden suodatukseen!

Etusivu   Ohjeet Haku Tietosuoja Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Toimiva ohje Mighty Mousen scrollauksen puhdistukseen  (Luettu 897 kertaa)
engee
Tuore
*

Profiili
« : 03.07.2009, 16:19:40 »

elikkä mulla oli käytössä kaksi mighty mousea, jotka eivät enää kumpikaan toimineen scrollattaessa johonkin suuntaan. olin jo kokeillut monesti sitä väärinpäin kostealla liinalla hinkaten monesti muutaman kuukauden ajalla. eikä mulla auttanut. youtubesta kuitenkin löytyi hyvä keino: a4-paperi pöydälle ja sitten sitä hinkkaamaan mighty mousen pallolla. mun hiiristä kummastakin tuli sellasta tummaa siihen paperille, toisesta vielä jotain irtonaista. mun hiirissä ainakin vieritys kuulosti erilaiselta siihen suuntaan, mihin ei scrollaus toiminut. toisin sanoen hinkkasin niin kauan että ylös, alas, vasemmalle ja oikealla ääni kuulosti samalle joka suuntaan. NYT TOIMII KUMMATKIN HIIRET KUIN UUDET! en tiedä johtuuko tämä siitä että pallo kuumenee aika lailla tätä tehdessä ja ehkä pinttynyt lika sitten irtoaa helpommin? ehkä tää vinkki oli jo täällä jossain, mut laitoin kuitenkin.

tossa vielä linkki videoon: http://www.youtube.com/watch?v=NSEb8-LF5_0
tallennettu
Lakiopaalu
Vuosikerta

Goh? Que?

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 03.07.2009, 19:05:24 »

Mä oon saanut ton TV-koneen Mightyn rullan puhdistumaan ihan rullailemalla sitä (keski)sormella, pitäen hiirtä ylösalaisin kädessä (iha ku toi sormiliike olis jotenkin jostain tuttu... mistä ihmeestä Huh)
Tuo paperia vasten pyörittely saattaa toimia vielä paremmin, semminkin kun ei sormesta irtoa rasvaa nypylään samalla vaan paperi imee ylimääräisiä itseensä
tallennettu

"…In fact we have always done better by a mule than by a man. We were careful not to load the mule with more than a third of his weight.” – S.L.A. Marshall
2x
JuhaT
Kypsä
**

https://www.dropbox.com/referrals/NTMyNjk1OQ

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 03.07.2009, 19:29:58 »

Kannattaa sit jatkos pestä niitä käsiä, ni ei tartte sitä hiirulaista putsailla.
tallennettu

Hanki itsellesi tilaa pilvestä - Dropbox - Klikkaa tästä: https://www.dropbox.com/referrals/NTMyNjk1OQ
Lakiopaalu
Vuosikerta

Goh? Que?

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 03.07.2009, 19:33:27 »

^ valtaosalla käyttäjistä tuo Mahtirotta kuitenkin jossain vaiheessa alkaa jumittelemaan Roll Eyes
(hygienia-hysteerikot on tietysti asia erikseen... Tongue)
tallennettu

"…In fact we have always done better by a mule than by a man. We were careful not to load the mule with more than a third of his weight.” – S.L.A. Marshall
2x
jhalmu
Vieras
« Vastaus #4 : 03.07.2009, 19:37:25 »

Mul olis pari puhdasta ylimääräistä Mightyä: yksi langaton ja yksi lyhyellä langalla. Varmasti vähän käytettyjä. Että siitä varalle.
tallennettu
Nuno
Vieras
« Vastaus #5 : 03.07.2009, 19:50:00 »

Mul olis pari puhdasta ylimääräistä Mightyä: yksi langaton ja yksi lyhyellä langalla. Varmasti vähän käytettyjä. Että siitä varalle.
Langaton mulle?
tallennettu
jhalmu
Vieras
« Vastaus #6 : 03.07.2009, 20:07:51 »

Langaton mulle?
Myyty. Paljonko maksat?
tallennettu
Nuno
Vieras
« Vastaus #7 : 03.07.2009, 20:19:26 »

Langaton mulle?
Myyty. Paljonko maksat?
Onks 20 liikaa?
tallennettu
jhalmu
Vieras
« Vastaus #8 : 04.07.2009, 00:29:23 »

Langaton mulle?
Myyty. Paljonko maksat?
Onks 20 liikaa?
On se ehkä aavistuksen liian vähän. Modelli on muuten A1197.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.9 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

Ylläpito: mehumaija@omenamehu.org
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.708 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.