Omenamehu.org
PURISTAMO · MEHUWIKI · TALK
01.12.2008, 23:12:01 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Snadiomena.net: iVoicePro tekee iPodista sanelimen · Neljännen sukupolven iPod nano (8 Gt, keltainen) · iPhone 3G: ohjelmistoversiota 2.2 odotellessa
Macsanomat: MUGi-ilta: Mitä tapahtuu vaalikokouksessa? · fidiskillä häiriö 20.11.2008 · Parallels 4 saatavilla
Uutiset: Katso myös listaus näppäinoikoteistä.

Etusivu   Ohjeet Haku Tietosuoja Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 20" iMac G5 - karvalakista kaukana  (Luettu 1705 kertaa)
xsta
Ryhmävalvoja
Ylivuotinen

snadisti.

Profiili WWW
« : 03.12.2005, 23:05:59 »

20" iMac G5 - karvalakista kaukana

Vakuuttava härveli. Front Row ehkäpä hieman pettymys, mutta ihan menettelevä ensiversioksi. Saas nähdä tuleeko seuraavassa Mac minissäkin Front Row mukana.. toivottavasti, ja paranneltu versio.
tallennettu

ktalo
Käynyt

Profiili
« Vastaus #1 : 04.12.2005, 01:49:04 »

Onkos toi Front Row se kaukosäätimellä säädettävä härpätintm? Ainakin musiikin soittamisessa se tekee sen, mitä pitääkin, muuhun ei ole vielä meillä käytetty. Tota osaa muksutkin (ja mää) käyttää, mikä mun mielestä on ihan positiivinen asia. Smiley
tallennettu

ktalo | antti | ankeskit | ktalo@#omenamehu
xsta
Ryhmävalvoja
Ylivuotinen

snadisti.

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 04.12.2005, 05:45:07 »

Onkos toi Front Row se kaukosäätimellä säädettävä härpätintm? Ainakin musiikin soittamisessa se tekee sen, mitä pitääkin, muuhun ei ole vielä meillä käytetty. Tota osaa muksutkin (ja mää) käyttää, mikä mun mielestä on ihan positiivinen asia. Smiley

Juuripa se kaukosäätimellä säädettävä härpätintm Smiley. Helppokäyttöinen kyllä, kuten iPodkin. Sillä vain voisi joko olla omat asetuksensa, tai edes vähän enemmän säädettävää siellä niissä neljässä pääalueessa kussakin. Eihän se käy että homma toimii ilman säätelyä  Cool

Ja se että se aukoo niitä ohjelmia taustalle eikä sulje niitä kun lopettaa niiden käytön. Toisaalta jos se niitä sulkisi siinä vaiheessa kun Front Row:sta tulee pois, saisi se sulkea tosiaankin ainoastaan ne ohjelmat jotka olivat ennen Front Row:n aktivoimista suljettuna, eli vain ne jotka FR todellisuudessa itse on käynnistänyt. Ettei käy niin että sulkee esim. iPhoton jonka käyttäjä itse on aukonut jossain vaiheessa aiemmin..
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

Ylläpito: mehumaija@omenamehu.org
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.064 sekunnissa. 21 kyselyä tietokannasta.