Omenamehu.org
PURISTAMO · MEHUWIKI · TALK
03.09.2010, 17:41:00 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

iTried.org: Apple iPhone 4 · Sony Handycam DCR-DVD201E · M-Audio Audiophile 2496
Snadiomena.net: Mozilla kiertää Applen selainpolitiikan Firefox Homella · Apple ohitti Microsoftin maailman arvokkaimpana teknologiayrityksenä · Microsoft mukana Applen tulevassa julkistustilaisuudessa
Uutiset: Oletko lukenut Omenamehu.org:n peruskirjan?

Etusivu   Ohjeet Haku Tietosuoja Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: EyeTV for DTT  (Luettu 2751 kertaa)
xsta
Ryhmävalvoja
Ylivuotinen

snadisti.

Profiili WWW
« : 15.12.2005, 00:40:29 »

EyeTV for DTT

Tämä pikku purkki olikin ärhäkkä. Hieman kuumenee, muttei liikaa. Ja tuo antennin pohjamagneetti esittää melko suurta osaa signaalin löytämisessä.

Myös Elgaton EasyWatchista ja Miglian TVMinistä tulossa piakkoin juttua.. sekä itse EyeTV-softasta hieman syväluotaavammin.
tallennettu

isott
Tuore
*

Profiili
« Vastaus #1 : 15.12.2005, 07:49:50 »

Perjaatteessa mukavan näköinen härpäke. Tuohon ei ilmeisesti saa normaalia taloyhtiön sitä telkkariantenni kaapeli piuhaa mikäonkaan kiinni? Sehän olisi mukava ratkaisu niin näkyisi aina kunnolla kun kotosalla on. Itse olen hieman harkinnut television hoitamista koneen kautta ja eri vaihtoehtoja mietiskelen...
tallennettu
Mikko
Ylivuotinen

Profiili
« Vastaus #2 : 15.12.2005, 12:58:29 »

Perjaatteessa mukavan näköinen härpäke. Tuohon ei ilmeisesti saa normaalia taloyhtiön sitä telkkariantenni kaapeli piuhaa mikäonkaan kiinni? Sehän olisi mukava ratkaisu niin näkyisi aina kunnolla kun kotosalla on. Itse olen hieman harkinnut television hoitamista koneen kautta ja eri vaihtoehtoja mietiskelen...

Kyllä saa, mutta vaan silloin jos taloyhtiössä on antenniverkko, eikä kaapelia. Näin ainakin minulle on annettu ymmärtää, laitetta en itse omista (kun asun kaapelitaloudessa).
tallennettu
xsta
Ryhmävalvoja
Ylivuotinen

snadisti.

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 15.12.2005, 15:04:25 »

Kyllä saa, mutta vaan silloin jos taloyhtiössä on antenniverkko, eikä kaapelia. Näin ainakin minulle on annettu ymmärtää, laitetta en itse omista (kun asun kaapelitaloudessa).

Niin kai se menee, ainakin periaatteessa, koska tuolloin se sama data tulee sieltä talon yhteisestä ulkoilma-antennista piuhoja pitkin seinässä olevaan töpseliin. Antenni kuin antenni siis, periaatteessa, erona vain että talon antennilla on "hieman" enemmän kokoa. Tai näin voisi ainakin toivoa  Grin
tallennettu

vmh
Kypsä
**

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 15.12.2005, 15:15:36 »

Niin kai se menee, ainakin periaatteessa, koska tuolloin se sama data tulee sieltä talon yhteisestä ulkoilma-antennista piuhoja pitkin seinässä olevaan töpseliin. Antenni kuin antenni siis, periaatteessa, erona vain että talon antennilla on "hieman" enemmän kokoa. Tai näin voisi ainakin toivoa  Grin

Jos talonyhtiön antenniverkkoon liittää, niin täytyy vielä varmistaa, että se on digi-valmis. Kai nyt jo useimmin on.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.9 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

Ylläpito: mehumaija@omenamehu.org
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.675 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.