Omenamehu.org
PURISTAMO · MEHUWIKI · TALK
14.03.2010, 19:26:35 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

iTried.org: Sony Handycam DCR-DVD201E · M-Audio Audiophile 2496 · Pentax K200D
Snadiomena.net: Pelilaitevalmistaja alkaa tukea Macia · Apple maksaa vain 50 dollaria tunaroinnistaan · Tältä Helsingin Sanomat saattaa näyttää iPadissa
Macsanomat: Kevään toinen käyttäjätapaaminen 3.3. · Applelta vaihto-ohjelma MacBookien kovalevyille · MacWorld on alkanut, Applelta Aperture 3
Uutiset: Omenamehu.orgin IRC-kanavaksi on vaihtunut #omenamehu, vanhan #omenamehu.orgin sijaan.

Etusivu   Ohjeet Haku Tietosuoja Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 24 25 [26]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yhdys sana yhdistys r .y.  (Luettu 18908 kertaa)
Happosade
Ylivuotinen

Kiitos LP

Profiili WWW
« Vastaus #375 : 22.12.2008, 22:08:10 »

Kohta meen i l t a pesulle: hampaiden pesua.

i Jakkis on me idän uusi kunnia jäsen.

Ja muuten:
Varoitus: tähän aiheeseen ei ole kirjoitettu ainakaan 120 päivään.
Jos et välttämättä halua vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.
tallennettu

12 vuotias peikkonaama.

Verkkolog
Boogieman
Ylivuotinen

Apple-Günther

Profiili
« Vastaus #376 : 05.11.2009, 13:08:21 »

Jos et välttämättä halua vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista
.

Pitää nostaa vanha kunnon ketju.

Adiam pyytää nykyään mun todistmaan että olen oma itseni, kun yritän yhdistää tunnustani facebook:n. se kysyy syntymä aikaa. laitan ne ja sit ikkuna poistuu. sen jälkeen pyydetään sala sanaa avain nipussa. ja tämä on sitten loputon jatkumo. kysymyksiä uudelleen ja uudelleen enkä pääse yhdistämään tunnusta facebook:n. Neuvoja? olen poistanut ohjelman ja asentanut uusiks. mac ymmärtääkseni säilyttää ohjelmasta pieniä tiedostoja jossa luulen olevan edelleen profiili tietoni, mutta en tiädä mistä löytäisin ne poistamista varten.
tallennettu

flickr™

Bawitdaba da bang a dang diggy diggy diggy said the boogy said up jump the boogy
rhomson
Käynyt

Profiili
« Vastaus #377 : 05.11.2009, 15:07:09 »

Jos et välttämättä halua vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista
.

Adiam pyytää nykyään mun todistmaan että olen oma itseni, kun yritän yhdistää tunnustani facebook:n. se kysyy syntymä aikaa. laitan ne ja sit ikkuna poistuu. sen jälkeen pyydetään sala sanaa avain nipussa. ja tämä on sitten loputon jatkumo. kysymyksiä uudelleen ja uudelleen enkä pääse yhdistämään tunnusta facebook:n. Neuvoja? olen poistanut ohjelman ja asentanut uusiks. mac ymmärtääkseni säilyttää ohjelmasta pieniä tiedostoja jossa luulen olevan edelleen profiili tietoni, mutta en tiädä mistä löytäisin ne poistamista varten.
Grin Cheesy
tallennettu

" sinusta tulee just tommonenn progebyrokraatti 8D psykedeelistä yhtiöiden rahastonhoitoa "
Venkula
Tuore
*

Epätavanomainen nainen™

Profiili
« Vastaus #378 : 05.11.2009, 17:32:33 »

.

Grin Cheesy

Ei hyvää päivää  Grin
tallennettu

V.E.N.L.A
Vastaansanomattoman Etevä ja Nuhteettoman Loistava Atomivakoilija

Hit n' Heal Queen 2009
Boogieman
Ylivuotinen

Apple-Günther

Profiili
« Vastaus #379 : 28.11.2009, 09:11:36 »

Ja taas mennään. Ei tuossa nyt niinkään yhdyssanat mene pieleen, mutta muuten aiheutti pyrskähdyksen kyllä.

Voisiko joku viisas valaisita minua miten CD, n muunto mp3 tiedostoksi onnistuu?
Voisi kuunnella omia CD levyjään I podissa.  Ei kait se ainakaan laitonta ole? Huh
tallennettu

flickr™

Bawitdaba da bang a dang diggy diggy diggy said the boogy said up jump the boogy
Kurtbyy
Ylivuotinen

uncool

Profiili
« Vastaus #380 : 28.11.2009, 17:20:25 »

Ja taas mennään. Ei tuossa nyt niinkään yhdyssanat mene pieleen, mutta muuten aiheutti pyrskähdyksen kyllä.

Voisiko joku viisas valaisita minua miten CD, n muunto mp3 tiedostoksi onnistuu?
Voisi kuunnella omia CD levyjään I podissa.  Ei kait se ainakaan laitonta ole? Huh

Nuo virheet ovat tietyllä tavalla sympaattisia. Paljon enemmän nostaa verenpainetta, kun jotkut antavat itselleen oikeuden muuttaa kirjoitussääntöjä, tai unohtavat ne kokonaan. Jo perusasiat tuntuvat olevan toisille vaikeita. Miten jotkut eivät vain osaa käyttää välilyöntiä pilkun tai pisteen jälkeen? Isot alkukirjaimetkin kohentavat luettavuutta. Ja viimeisenä: suomenkielessä on ä ja ö-kirjaimet. Niitä ei voi korvata a:lla ja o:lla.
tallennettu

MacBook Pro + iPod G4
"Mielipiteeni on voinut muuttua muttei se tosiasia, että olen oikeassa"
Erño?
Ylivuotinen

pullapoika

Profiili
« Vastaus #381 : 28.11.2009, 21:50:52 »

Nuo virheet ovat tietyllä tavalla sympaattisia. Paljon enemmän nostaa verenpainetta, kun jotkut antavat itselleen oikeuden muuttaa kirjoitussääntöjä, tai unohtavat ne kokonaan. Jo perusasiat tuntuvat olevan toisille vaikeita. Miten jotkut eivät vain osaa käyttää välilyöntiä pilkun tai pisteen jälkeen? Isot alkukirjaimetkin kohentavat luettavuutta. Ja viimeisenä: suomenkielessä on ä ja ö-kirjaimet. Niitä ei voi korvata a:lla ja o:lla.
Agreed. Paitti noiden äöao:n osalta. Itsekin olen monasti joutunut kirjoittamaan ilman noita. Olis ne tietty saanut väännettyä näppäinyhdistelmillä, mutta se vie aina vähän enemmän aikaa. Onneksi nykyään on käytössä suominäppis  Kiss
tallennettu

"Obi-Wan is like God, but with better weapons"
Sivuja: 1 ... 24 25 [26]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.9 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

Ylläpito: mehumaija@omenamehu.org
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.097 sekunnissa. 20 kyselyä tietokannasta.