Omenamehu.org
PURISTAMO · MEHUWIKI · TALK
13.10.2008, 02:30:38 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Snadiomena.net: Toisen sukupolven iPod touch · TVkaistalla TV-ohjelmat iPhoneen · InvisibleSHIELD Front - asentuu helposti & suojaa vankasti
Macsanomat: snadiomena.net: iPhonen tiedostonjakosoftia ja suojia, iTunes-synkkaaja ja iPod/iPhone-kaiutin · Jäsenmaksulaskut ja salasanalistat · fidisk oli pois käytöstä 24.9.
Uutiset: Katso myös listaus näppäinoikoteistä.

Etusivu   Ohjeet Haku Tietosuoja Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: AppleScript: Bluetooth-kännykän synkkaaminen kätevämmäksi  (Luettu 2152 kertaa)
xsta
Ryhmävalvoja
Ylivuotinen

snadisti.

Profiili WWW
« : 23.02.2006, 02:14:35 »

AppleScript: Bluetooth-kännykän synkkaaminen kätevämmäksi

Äärimmäisen yksinkertaista. Ilmeisesti tuo tilavalikko on todellisuudessa enemmänkin .mac-liitännäinen kuin mitään muuta.
tallennettu

juksu
Tuore
*

Profiili
« Vastaus #1 : 23.02.2006, 07:12:44 »

QuickSilverissä tulee ohjeessa mainitun kaltainen scripti mukana (Sync Now.scpt [tell application "iSync" to synchronize]) -- sille voi asettaa pikanäppäimen tai halutessa mouse gesturen (itselläni synkkaus tapahtuu kun napautan kolme kertaa hiirtä putkeen näytön 'aktiivisella alueella'). Ei tarvitse käynnistellä iSynciä erikseen.
tallennettu

keskustelu jatkuu --> #omenamehu @ ircnet - en kirjoita hoopoilu -osastolle Wink
xsta
Ryhmävalvoja
Ylivuotinen

snadisti.

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 23.02.2006, 13:31:23 »

QuickSilverissä tulee ohjeessa mainitun kaltainen scripti mukana (Sync Now.scpt [tell application "iSync" to synchronize]) -- sille voi asettaa pikanäppäimen tai halutessa mouse gesturen (itselläni synkkaus tapahtuu kun napautan kolme kertaa hiirtä putkeen näytön 'aktiivisella alueella'). Ei tarvitse käynnistellä iSynciä erikseen.

Näin on, mutta tämä ratkaisu ei toisaalta vaadi QS:n käyttöönottoa.

Pitäisi itse QS:kin jossain vaiheessa käsitellä snadissa..
tallennettu

am_tiainen
Kypsä
**

Profiili
« Vastaus #3 : 27.02.2006, 18:45:59 »

Ilman mitään sen kummempaa hajua miten AppleScript toimii mutta minua ainakin häiritsi tuo että isync jäi päälle....Etsin scriptiin toimivan lopun ja nyt se sulkee sen iSyncin kun synkkaus on suoritettu loppuun... Tosin en ole kokeillut tuota itse päätelaitteen (kaverin Nokia 9500 siinä isyncissä on ajettu) kanssa mutta luulen että se toimii ihan hyvin kun tämä scripti ajaa kaikki vaiheet ihan oikein vaikkei Nokia 9500 löydätkään....

tell application "iSync"
   activate
   synchronize
   repeat until syncing is false
   end repeat
   set last_sync to (last sync)
   delay 1
   quit
end tell

Onkohan tuossa kaikki nyt ihan oikeaoppisesti kirjoitettu? No joka tapauksessa toimii ja on vieläkin tuota Snadiomenan vinkkiä helppokäyttöisempi kun se nyt sulkee itse iSyncin syncronoinnin jälkeen. :-)
« Viimeksi muokattu: 27.02.2006, 18:49:21 kirjoittanut am_tiainen » tallennettu
xsta
Ryhmävalvoja
Ylivuotinen

snadisti.

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 27.02.2006, 21:00:12 »

Ilman mitään sen kummempaa hajua miten AppleScript toimii mutta minua ainakin häiritsi tuo että isync jäi päälle...

Jeh, niinhän se jäi, olisi toki pitänyt raapustaa myös vaihtoehtoinen loppu, kuten ehdottamasi.

Itse olen toisaalta tottunut ajoittain kurkkimaan noita iSyncin logeja synkkauksien jälkeen, mikäli suurempia muutoksia synkkauksen aikana on tapahtunut mac <-> känny välillä (jonka vuoksi en itse välttämättä halua että iSync quittaa itsensä). Toisaalta nekin voi käydä kurkkimassa Consolen kautta..
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.6 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

Ylläpito: mehumaija@omenamehu.org
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.06 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.