Anders.
Ylivuotinen

Ei paikalla.
|
 |
« : 28.12.2006, 11:48:25 » |
|
Ei jaksa tukkia muita ketjuja hoopoilupuolella...Eli vaihteeksi tuli hirveä himo Hasselin 500-sarjalaisen hankintaan. Kiev CM88 kelpaisi myös. Miksi pitää ihmisen olla tällainen? Lähinnä tuo himo tuli kun telkkarissa näytettiin yksi ilta Lasse Naukkarisen vanhoja MV-vedoksia. Ne oli tosin otettu vissiin Yashican linnunpöntöillä. Jonkun verran on 120-filmiä tullut aikojen saatossa duunattua. Vielä kun saisi sen pimiön jonnekin. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"This is my super cool signatune in english on a finnish message board." *** Mies ilman ÄLLÄÄ on nikonisti -basilo ***
|
|
|
|
tomi.
|
 |
« Vastaus #1 : 28.12.2006, 11:53:24 » |
|
Just pistin oman vanhan hasselini (500c) myyntiin ep-kameraan, käy ostaan se sieltä  saat halvalla!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Anders.
Ylivuotinen

Ei paikalla.
|
 |
« Vastaus #2 : 28.12.2006, 11:54:19 » |
|
Just pistin oman vanhan hasselini (500c) myyntiin ep-kameraan, käy ostaan se sieltä  saat halvalla! Onko se myyntitilissä? Paljon?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"This is my super cool signatune in english on a finnish message board." *** Mies ilman ÄLLÄÄ on nikonisti -basilo ***
|
|
|
|
tomi.
|
 |
« Vastaus #3 : 28.12.2006, 11:59:12 » |
|
Just pistin oman vanhan hasselini (500c) myyntiin ep-kameraan, käy ostaan se sieltä  saat halvalla! Onko se myyntitilissä? Paljon? myyntitilissä juu, olisko se ollu jotain 500-600 euron luokkaa, mukana gossenin valotusmittari ja pistemittauslisä härpäkkä ja pari linssiä. distagon ja peruslinssi. Hieman kulunut käytössä muuten hyvä, kaksi A-12 kasettia.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Anders.
Ylivuotinen

Ei paikalla.
|
 |
« Vastaus #4 : 28.12.2006, 12:00:42 » |
|
Just pistin oman vanhan hasselini (500c) myyntiin ep-kameraan, käy ostaan se sieltä  saat halvalla! Onko se myyntitilissä? Paljon? myyntitilissä juu, olisko se ollu jotain 500-600 euron luokkaa, mukana gossenin valotusmittari ja pistemittauslisä härpäkkä ja pari linssiä. distagon ja peruslinssi. Hieman kulunut käytössä muuten hyvä, kaksi A-12 kasettia. Hae pois ja myy pois suoraan?  Mä käyn sillä aikaa kulutusluottoneuvotteluissa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
tomi.
|
 |
« Vastaus #5 : 28.12.2006, 12:40:26 » |
|
Just pistin oman vanhan hasselini (500c) myyntiin ep-kameraan, käy ostaan se sieltä  saat halvalla! Onko se myyntitilissä? Paljon? myyntitilissä juu, olisko se ollu jotain 500-600 euron luokkaa, mukana gossenin valotusmittari ja pistemittauslisä härpäkkä ja pari linssiä. distagon ja peruslinssi. Hieman kulunut käytössä muuten hyvä, kaksi A-12 kasettia. Hae pois ja myy pois suoraan?  Mä käyn sillä aikaa kulutusluottoneuvotteluissa. äh, mä joudun maksaan siitä jos haen sen pois nyt....
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Anders.
Ylivuotinen

Ei paikalla.
|
 |
« Vastaus #6 : 28.12.2006, 12:47:53 » |
|
Just pistin oman vanhan hasselini (500c) myyntiin ep-kameraan, käy ostaan se sieltä  saat halvalla! Onko se myyntitilissä? Paljon? myyntitilissä juu, olisko se ollu jotain 500-600 euron luokkaa, mukana gossenin valotusmittari ja pistemittauslisä härpäkkä ja pari linssiä. distagon ja peruslinssi. Hieman kulunut käytössä muuten hyvä, kaksi A-12 kasettia. Hae pois ja myy pois suoraan?  Mä käyn sillä aikaa kulutusluottoneuvotteluissa. äh, mä joudun maksaan siitä jos haen sen pois nyt.... Niinkö se toimii vai? :O Hitto.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
tomi.
|
 |
« Vastaus #7 : 28.12.2006, 12:51:26 » |
|
Just pistin oman vanhan hasselini (500c) myyntiin ep-kameraan, käy ostaan se sieltä  saat halvalla! Onko se myyntitilissä? Paljon? myyntitilissä juu, olisko se ollu jotain 500-600 euron luokkaa, mukana gossenin valotusmittari ja pistemittauslisä härpäkkä ja pari linssiä. distagon ja peruslinssi. Hieman kulunut käytössä muuten hyvä, kaksi A-12 kasettia. Hae pois ja myy pois suoraan?  Mä käyn sillä aikaa kulutusluottoneuvotteluissa. äh, mä joudun maksaan siitä jos haen sen pois nyt.... Niinkö se toimii vai? :O Hitto. Joo, siitä joutuu jonkun summan kait maksamaan jos sen vie pois sieltä.. Tars käydä ihan kysymässä. Mutta en mä sitä paljon halvemmalla edes viittis myyä, nytkin on jo halpa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Anders.
Ylivuotinen

Ei paikalla.
|
 |
« Vastaus #8 : 28.12.2006, 12:55:20 » |
|
Hittolainen. Kuume on kova, mutta talous pitää pysyä vakaana.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Anders.
Ylivuotinen

Ei paikalla.
|
 |
« Vastaus #9 : 28.12.2006, 12:59:52 » |
|
Eli siis en ole varmaan ihan heti ostamassa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
tomi.
|
 |
« Vastaus #10 : 28.12.2006, 13:13:10 » |
|
^kyllä noita ihan perus 500c hasseleita saa halvemmallaki jossain, mun vaan on sellainen paketti niin nostaa hintaa. Ja kiev sun pitäis saada murtoosa hintaan, mutta niissä objektiiveissä olevat sulkimet ei ole kauhean tarkkoja...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Anders.
Ylivuotinen

Ei paikalla.
|
 |
« Vastaus #11 : 28.12.2006, 13:21:20 » |
|
^kyllä noita ihan perus 500c hasseleita saa halvemmallaki jossain, mun vaan on sellainen paketti niin nostaa hintaa. Ja kiev sun pitäis saada murtoosa hintaan, mutta niissä objektiiveissä olevat sulkimet ei ole kauhean tarkkoja...
Hasselblad 500 80mm 6x6-, 6x4.5- ja polaroid-perät ^^tollainen paketti riittäisi...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
tomi.
|
 |
« Vastaus #12 : 28.12.2006, 13:24:59 » |
|
Hasselblad 500 80mm 6x6-, 6x4.5- ja polaroid-perät ^^tollainen paketti riittäisi... käy kattoon ep-kamerassa. Mulla oli siinä mukana polaroid peräkin, tosin kievin, mutta menee hasseliinkin. Polaroidperiä saa halvalla nykyään, niin vähän niitä käytetään. 6*4,5 kasettia voi olla vaikeempi saada.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Anders.
Ylivuotinen

Ei paikalla.
|
 |
« Vastaus #13 : 28.12.2006, 13:26:51 » |
|
Hasselblad 500 80mm 6x6-, 6x4.5- ja polaroid-perät ^^tollainen paketti riittäisi... käy kattoon ep-kamerassa. Mulla oli siinä mukana polaroid peräkin, tosin kievin, mutta menee hasseliinkin. Polaroidperiä saa halvalla nykyään, niin vähän niitä käytetään. 6*4,5 kasettia voi olla vaikeempi saada. Täytyykin käväistä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
raidahl
Ylivuotinen

Jepulis
|
 |
« Vastaus #14 : 28.12.2006, 13:30:18 » |
|
Kysäseppäs kuules kanssa tuolta Optotekistä, siellä on ilmeisesti ainakin ollut 500c/m + kasetti yht. 390,- p. 09-490 716
EP-kamera on kyllä myös eriäätin hyvä mesta, sieltä ostin ittelleni 150mm Sonnarin
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Treat the earth well: it was not given to you by your parents, it was loaned to you by your children. We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children." Ancient Indian Proverb -------------------------------------- http://www.sisustusvalokuva.fi
|
|
|
|