Omenamehu.org
PURISTAMO · MEHUWIKI · TALK
01.12.2008, 22:53:53 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Snadiomena.net: iVoicePro tekee iPodista sanelimen · Neljännen sukupolven iPod nano (8 Gt, keltainen) · iPhone 3G: ohjelmistoversiota 2.2 odotellessa
Macsanomat: MUGi-ilta: Mitä tapahtuu vaalikokouksessa? · fidiskillä häiriö 20.11.2008 · Parallels 4 saatavilla
Uutiset: Omenamehu.orgin WAP-palvelu mobiililaitteille löytyy osoitteesta http://wap.omenamehu.org/.

Etusivu   Ohjeet Haku Tietosuoja Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Digitikku tuplavirittimellä - Elgato EyeTV Diversity  (Luettu 5551 kertaa)
xsta
Ryhmävalvoja
Ylivuotinen

snadisti.

Profiili WWW
« : 01.01.2007, 23:39:29 »

Digitikku tuplavirittimellä - Elgato EyeTV Diversity

by Roadstar.
tallennettu

Mandibela
Tuore
*

Profiili
« Vastaus #1 : 27.01.2007, 09:58:46 »

Jaa, mulla kyllä toimii paremmin kuin mikään T-viritin tässä kämpässä. Aiemmin en ole saanut kuvaa kuin siirtämällä vahvistetun suunta-antennin ikkunalaudalle, nyt ei tarvitse kärsiä avoimesta ikkunasta.

Kahta näyttöä käyttäessäni (MacBook+19") olen erittäin tyytyväinen tuotteeseen.

tallennettu

MacBook 2,0 GHz/2 Gt/160 Gt
Performa 630/OS 7.5.3
LC/OS 7.1
Roadstar
Ylläpito
Ylivuotinen

Profiili
« Vastaus #2 : 30.01.2007, 18:00:16 »

Jaa, mulla kyllä toimii paremmin kuin mikään T-viritin tässä kämpässä. Aiemmin en ole saanut kuvaa kuin siirtämällä vahvistetun suunta-antennin ikkunalaudalle, nyt ei tarvitse kärsiä avoimesta ikkunasta.

Kahta näyttöä käyttäessäni (MacBook+19") olen erittäin tyytyväinen tuotteeseen.

Lieköhän meille sitten lähetetty testiin maanantaikappale, sillä kuvan saaminen oli aika pitkälti kiven alla, ja toimivaksi testatussa paikassa yhdellä virittimellä varustettu kilpaileva malli sai paremman vastaanoton, joten ei siitä kovin hyvää makua jäänyt.

Mutta hyvä jos itse olet tyytyväinen. Minä en ollut, mutta on aina hyvä saada esille myös poikkeava mielipide. Ostopäätöksen tekemistä kun helpottaa, jos on useamman käyttäjän kokemuksista tietoa.
tallennettu

Omena - Mielenterveellisemmän tietojenkäsittelyn puolesta

IRCissä tavoitettavissa #omenamehu-kanavalta
Moloch Horridus
Ylivuotinen

Profiili
« Vastaus #3 : 03.06.2007, 08:45:38 »

Vanhaan ketjuun päivitän omia kuulumisia asian tienoilta.
Laitossa 24" iMac ja Elgaton Diversity-tikku, hienosti pelaa ainakin Paimiossa ihan noilla mitättömän kokoisilla antenneilla vaikkei saa edes kovin hyvin niitä sijoiteltua. Toinen pilli näyttää signaalin laaduksi 60/100 ja toinen 100/100, voimakkuudet 45/51 vastaavasti. Näin siis Dual tuner tilassa. Tv näkyy pätkimättä molemmissa ikkunoissa ja pipissä.
Eilen kun oli huomattavan tuulista tahtoi tuo kuvan laatu heitellä kovastikin, en kyllä tajua miten tuuli voi sisäantenneihin vaikuttaa mutta hei. Saattoi toki muutakin häiriötä olla ilmassa. Hyvin siis toimii pienellä varauksella joten ei noiden varaan voi ehkä kuitenkaan salkkareita laskea Tongue
On kyllä sellainen setti etten malttaisi käsistä päästää. Voi olla ettei keittiön pöydästä irtoakaan kun on tullut kuolattua sen verta paljon Cheesy
tallennettu

If the truth can be told so that it can be understood, it will be believed.
iMaccer
Käynyt

Mölökky.

Profiili
« Vastaus #4 : 21.06.2007, 15:18:46 »

Heitin tilauksen Storeen, kerron kokemuksia jos olen vielä hengissä Tongue
Mulla on vielä semmoinen isohko sisäantenni, jonka voi lykätä siihen perään jos ei muuten toimi Tongue

Nyt meni oikeaan ketjuun.
« Viimeksi muokattu: 21.06.2007, 15:21:53 kirjoittanut iMaccer » tallennettu

Pöö Smiley
iMaccer
Käynyt

Mölökky.

Profiili
« Vastaus #5 : 28.06.2007, 12:15:50 »

Täällä näkyy hyvin, toinen on kattoantenni, ja toinen sitten semmoinen sisäantenni. Noilla omilla antenneillaan ei taida paljoa tehdä.

tallennettu

Pöö Smiley
iMaccer
Käynyt

Mölökky.

Profiili
« Vastaus #6 : 01.07.2007, 06:38:30 »

Pitää vielä lisätä että ainakin EyeTV rupeaa nauhottamaan jotain, niin iTunesissa ja mm. Guitar Rigissä ääni silleen pätkii Huh
tallennettu

Pöö Smiley
Harde
Tuore
*

Profiili
« Vastaus #7 : 09.03.2008, 11:04:07 »

Toissapäivänä kävin kyseisen tikun hakemassa ja loistavasti itselläni toimii.

diversity tilassa kävin paikallisella moottoriradalla testaamassa ja parhaimmillaan 150km/h asti toimi, mutta tietyissä paikoissa alkaa pätkimään jo 80km/h vauhdissa. yleensä pätkiminen alkaa tapahtua sellaisessa 110km/h vauhdissa.

kahta kanavaa katsottaessa pätkii sellaisessa 50km/h vauhdissa.

paikoillaan ollessa ei vielä ole kertaakaan ollessa ollut mitään ongelmia. olen pakannut tikun ja antennit kyseisen laitteen myyntipakkaukseen ja sieltä tulee vain usb-jatkojohto koneeseen. näin säästytään johtosotkuilta.

mukana tuli EyeTV2 mutta sen sai ilmaiseksi päivitettyä EyeTV3:seen.

ainut mikä on huono on mukana tullut kaukosäädin. Tosi epälooginen ja nauhoituksen lopettaminen ei onnistu millään, epg on liian pienellä tekstillä yms.

näin siis espoo kirkkonummi alueella.
tallennettu
morde
Kypsä
**

Profiili
« Vastaus #8 : 30.03.2008, 15:26:38 »

Erittäin tyhmä kysymys: Voiko tuolla nahottaa kahta kanavaa samaan aikaan, kun ei sitä missään suoraan mainita Tongue
tallennettu

1. Gen. Macbook, iPhone 3G
Veikka
Ylivuotinen

Hell Ain't A Bad Place To Be

Profiili
« Vastaus #9 : 30.03.2008, 20:57:24 »

Erittäin tyhmä kysymys: Voiko tuolla nahottaa kahta kanavaa samaan aikaan, kun ei sitä missään suoraan mainita Tongue

Voi. Itse en kylläkään noilla antenneilla ole koskaan saanut molempia virittimiä kunnolla toimimaan. Käytän pääosin single modea.
tallennettu

"Parempi hallita helvetissä kuin palvella taivaassa."
morde
Kypsä
**

Profiili
« Vastaus #10 : 26.04.2008, 08:29:08 »

Voi. Itse en kylläkään noilla antenneilla ole koskaan saanut molempia virittimiä kunnolla toimimaan. Käytän pääosin single modea.

itsellä toimii dtt stick hyvin omalla pikkuantennilla quality 100 strenght 60. Talon sijainti onkin melko hyvä, kohtalaisen korkealla paikalla Hesassa.
tallennettu

1. Gen. Macbook, iPhone 3G
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

Ylläpito: mehumaija@omenamehu.org
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.079 sekunnissa. 21 kyselyä tietokannasta.