Omenamehu.org
PURISTAMO · MEHUWIKI · TALK
03.09.2010, 16:13:01 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

iTried.org: Apple iPhone 4 · Sony Handycam DCR-DVD201E · M-Audio Audiophile 2496
Snadiomena.net: Mozilla kiertää Applen selainpolitiikan Firefox Homella · Apple ohitti Microsoftin maailman arvokkaimpana teknologiayrityksenä · Microsoft mukana Applen tulevassa julkistustilaisuudessa
Uutiset: Ota käyttöön Mehuasema - Omenamehu.orgin RSS-widgetti Dashboardiin.

Etusivu   Ohjeet Haku Tietosuoja Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: iTV2DVD  (Luettu 7422 kertaa)
simop
Tuore
*

Profiili
« : 31.01.2009, 22:51:47 »

Mainostanpa nyt täälläkin tekemääni iTV2DVD-ohjelmaa, jolla voi siirtää digi-tv-tallenteita (esim. EyeTV:stä) DVD-levylle.
http://www.iki.fi/simo.potinkara/itv2dvd/
Keskustelua aiheesta Hopeisessa Omenassa: http://www.hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=49&t=120595&p=658499
Tehkää oma ketju Ohjelmat-alueelle, jos on keskusteltavaa, ettekä uskalla tuonne Homppuun mennä. Wink
tallennettu

iTV2DVD 1.0.6 julkaistu 18.4.2009
Lakiopaalu
Vuosikerta

Goh? Que?

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 31.01.2009, 23:13:09 »

Aivan helevetin hienoa Smiley
K sama tien, ja aina "ohikulkiessa", rajoittimen salliessa Smiley

– saattaa olla, että tulen testaamaan tuon toimivuuden PPC-Tigerissä lähiaikoina (mun kotiteatteri-Mac on Quicksilver'02, jolle en ole (ainakaan vielä) katsonut aiheelliseksi päivittää Leppardia)
tallennettu

"…In fact we have always done better by a mule than by a man. We were careful not to load the mule with more than a third of his weight.” – S.L.A. Marshall
2x
simop
Tuore
*

Profiili
« Vastaus #2 : 31.01.2009, 23:22:03 »

Öhh... Pitäisköhän mun ymmärtää mitä toi tarkottaa?  Smiley
tallennettu

Veikka
Ylivuotinen

Ime säkkejäs!

Profiili
« Vastaus #3 : 31.01.2009, 23:23:51 »

Öhh... Pitäisköhän mun ymmärtää mitä toi tarkottaa?  Smiley

Karmaa Wink Wink
tallennettu

2 x
"Parempi hallita helvetissä kuin palvella taivaassa."
nuts
Tuore
*

Profiili
« Vastaus #4 : 01.02.2009, 09:54:50 »

Wau, kiitos! Tuota täytyy kokeilla heti.
tallennettu
Lakiopaalu
Vuosikerta

Goh? Que?

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 01.02.2009, 15:47:56 »

PPC-Tiikeri (Quicksilver'02 – G4@933MHz) – ei onnistunut.

IP-over-FW-yhteydellä Leppardilla käyvältä Intel-koneelta käsin EyeTV-nauhoitteet näkyvät kansioina, ei yksittäisinä fileinä – koko kansiota ei pystynyt valitsemaan.

... täytynee jossain vaiheessa palata askareen ääreen Sad
tallennettu

"…In fact we have always done better by a mule than by a man. We were careful not to load the mule with more than a third of his weight.” – S.L.A. Marshall
2x
simop
Tuore
*

Profiili
« Vastaus #6 : 01.02.2009, 15:52:27 »

IP-over-FW-yhteydellä Leppardilla käyvältä Intel-koneelta käsin EyeTV-nauhoitteet näkyvät kansioina, ei yksittäisinä fileinä – koko kansiota ei pystynyt valitsemaan.
Kansioitahan ne ovatkin. Normaalisti ohjelmani osaa etsiä .eyetv-loppuisesta kansiosta .mpg-tiedoston, jossa se itse nauhoitus on. Sinun täytynee tehdä tuo itse eli valita sieltä .eyetv-kansiosta tiedosto, jonka nimi on jotain tämäntapaista "000000000f34c560.mpg".
tallennettu

Lakiopaalu
Vuosikerta

Goh? Que?

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 01.02.2009, 15:58:05 »

Kansioitahan ne ovatkin. Normaalisti ohjelmani osaa etsiä .eyetv-loppuisesta kansiosta .mpg-tiedoston, jossa se itse nauhoitus on. Sinun täytynee tehdä tuo itse eli valita sieltä .eyetv-kansiosta tiedosto, jonka nimi on jotain tämäntapaista "000000000f34c560.mpg".

OK – uusi yritys Smiley
tallennettu

2x
Lakiopaalu
Vuosikerta

Goh? Que?

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 01.02.2009, 16:10:34 »

... 'nd anothe fail Sad

Jos tuossa sais kopioitua tuota Extended-logia, niin vois lähettää ihmeteltäväks', mutta kun ei...
Voisko tuolla olla ongelmia sen kanssa, että mulla aina dokumentit eri kovolla (vähintäänkin eri partitiolla) kuin käyttis Huh
tallennettu

2x
simop
Tuore
*

Profiili
« Vastaus #9 : 01.02.2009, 16:39:54 »

Jos tuossa sais kopioitua tuota Extended-logia, niin vois lähettää ihmeteltäväks', mutta kun ei...
Loki löytyy tiedostosta /tmp/itv2dvd_extended.log. Mun oli tarkotus tehdä kopiointi lokikentästä mahdolliseksi tässä 1.0.1-versiossa, mut ei se näköjään vieläkään kovin helposti onnistu.

Voisko tuolla olla ongelmia sen kanssa, että mulla aina dokumentit eri kovolla (vähintäänkin eri partitiolla) kuin käyttis Huh
Ei pitäisi olla.
tallennettu

Bob the Builder
Vuosikerta

Jyrkkä ehkä™

Profiili
« Vastaus #10 : 01.02.2009, 17:41:42 »

Minulla EyeTV:n tallennusten "konvertointi" onnistuu upeasti. Vihdoinkin helppo tapa siirtää tallenteet teksteineen DVD:lle. Suuri kiitos!
tallennettu
Lakiopaalu
Vuosikerta

Goh? Que?

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 01.02.2009, 19:26:23 »

... gah!

Nyt lähti Intel-Leppardilla pyörimään, kun otti toisen tallenteen työn alle. Mikäköhän tuossa ensimmäisessä oikein mätti Huh
(ajallisesti perä perää tallennetut, ensimmäinen (se vastaanhakaava) oli dokkari heti sen jälkeen alkaneesta elokuvasta – itse elokuva siis näemmä jauhautuu nikottelematta...)
tallennettu

2x
Bob the Builder
Vuosikerta

Jyrkkä ehkä™

Profiili
« Vastaus #12 : 01.02.2009, 19:34:35 »

... gah!

Nyt lähti Intel-Leppardilla pyörimään, kun otti toisen tallenteen työn alle. Mikäköhän tuossa ensimmäisessä oikein mätti Huh
(ajallisesti perä perää tallennetut, ensimmäinen (se vastaanhakaava) oli dokkari heti sen jälkeen alkaneesta elokuvasta – itse elokuva siis näemmä jauhautuu nikottelematta...)

YLE? Tuntuu olevan suurin/todennäköisin yksittäinen syy kaikkiin ongelmiin. Grin
tallennettu
simop
Tuore
*

Profiili
« Vastaus #13 : 01.02.2009, 19:49:15 »

... gah!

Laitapa sen vastaanhankaavan dokkarin loki mulle sähköpostilla, niin katson mistä kiikastaa. Onko tallenteen alussa jotain edellisen ohjelman jämiä? Tämä aiheuttaa joskus ongelmia varsinkin jos ohjelmat ovat ovat eri kuvasuhteella tai niissä on eri tekstitys-/ääniraidat.
tallennettu

Lakiopaalu
Vuosikerta

Goh? Que?

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 01.02.2009, 19:53:21 »

... gah!

YLE? Tuntuu olevan suurin/todennäköisin yksittäinen syy kaikkiin ongelmiin. Grin

YLEpä hyvinkin... kun on Toastin 9-versio, niin ainoa mihin tuota iTV2DVD:tä tarvitsee on juurikin YLEn esittämät (muut kuin englanninkieliset) ohjelmat... mutta niihin sitten sitäkin kipeämmin Roll Eyes
tallennettu

2x
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.9 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

Ylläpito: mehumaija@omenamehu.org
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 1.463 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.