|
|
|
Lakiopaalu
|
 |
« Vastaus #1 : 31.01.2009, 23:13:09 » |
|
Aivan helevetin hienoa  K sama tien, ja aina "ohikulkiessa", rajoittimen salliessa  – saattaa olla, että tulen testaamaan tuon toimivuuden PPC-Tigerissä lähiaikoina (mun kotiteatteri-Mac on Quicksilver'02, jolle en ole (ainakaan vielä) katsonut aiheelliseksi päivittää Leppardia)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"…In fact we have always done better by a mule than by a man. We were careful not to load the mule with more than a third of his weight.” – S.L.A. Marshall 2x 
|
|
|
simop
Tuore
|
 |
« Vastaus #2 : 31.01.2009, 23:22:03 » |
|
K sama tien, ja aina "ohikulkiessa", rajoittimen salliessa  Öhh... Pitäisköhän mun ymmärtää mitä toi tarkottaa? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Veikka
Ylivuotinen

Ime säkkejäs!
|
 |
« Vastaus #3 : 31.01.2009, 23:23:51 » |
|
K sama tien, ja aina "ohikulkiessa", rajoittimen salliessa  Öhh... Pitäisköhän mun ymmärtää mitä toi tarkottaa?  Karmaa 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
2 x  "Parempi hallita helvetissä kuin palvella taivaassa."
|
|
|
nuts
Tuore
|
 |
« Vastaus #4 : 01.02.2009, 09:54:50 » |
|
Wau, kiitos! Tuota täytyy kokeilla heti.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lakiopaalu
|
 |
« Vastaus #5 : 01.02.2009, 15:47:56 » |
|
PPC-Tiikeri (Quicksilver'02 – G4@933MHz) – ei onnistunut. IP-over-FW-yhteydellä Leppardilla käyvältä Intel-koneelta käsin EyeTV-nauhoitteet näkyvät kansioina, ei yksittäisinä fileinä – koko kansiota ei pystynyt valitsemaan. ... täytynee jossain vaiheessa palata askareen ääreen 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"…In fact we have always done better by a mule than by a man. We were careful not to load the mule with more than a third of his weight.” – S.L.A. Marshall 2x 
|
|
|
simop
Tuore
|
 |
« Vastaus #6 : 01.02.2009, 15:52:27 » |
|
IP-over-FW-yhteydellä Leppardilla käyvältä Intel-koneelta käsin EyeTV-nauhoitteet näkyvät kansioina, ei yksittäisinä fileinä – koko kansiota ei pystynyt valitsemaan.
Kansioitahan ne ovatkin. Normaalisti ohjelmani osaa etsiä .eyetv-loppuisesta kansiosta .mpg-tiedoston, jossa se itse nauhoitus on. Sinun täytynee tehdä tuo itse eli valita sieltä .eyetv-kansiosta tiedosto, jonka nimi on jotain tämäntapaista "000000000f34c560.mpg".
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lakiopaalu
|
 |
« Vastaus #7 : 01.02.2009, 15:58:05 » |
|
IP-over-FW-yhteydellä Leppardilla käyvältä Intel-koneelta käsin EyeTV-nauhoitteet näkyvät kansioina, ei yksittäisinä fileinä – koko kansiota ei pystynyt valitsemaan.
Kansioitahan ne ovatkin. Normaalisti ohjelmani osaa etsiä .eyetv-loppuisesta kansiosta .mpg-tiedoston, jossa se itse nauhoitus on. Sinun täytynee tehdä tuo itse eli valita sieltä .eyetv-kansiosta tiedosto, jonka nimi on jotain tämäntapaista "000000000f34c560.mpg". OK – uusi yritys 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lakiopaalu
|
 |
« Vastaus #8 : 01.02.2009, 16:10:34 » |
|
... 'nd anothe fail  Jos tuossa sais kopioitua tuota Extended-logia, niin vois lähettää ihmeteltäväks', mutta kun ei... Voisko tuolla olla ongelmia sen kanssa, että mulla aina dokumentit eri kovolla (vähintäänkin eri partitiolla) kuin käyttis 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
simop
Tuore
|
 |
« Vastaus #9 : 01.02.2009, 16:39:54 » |
|
Jos tuossa sais kopioitua tuota Extended-logia, niin vois lähettää ihmeteltäväks', mutta kun ei...
Loki löytyy tiedostosta /tmp/itv2dvd_extended.log. Mun oli tarkotus tehdä kopiointi lokikentästä mahdolliseksi tässä 1.0.1-versiossa, mut ei se näköjään vieläkään kovin helposti onnistu. Voisko tuolla olla ongelmia sen kanssa, että mulla aina dokumentit eri kovolla (vähintäänkin eri partitiolla) kuin käyttis  Ei pitäisi olla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bob the Builder
Vuosikerta

Jyrkkä ehkä™
|
 |
« Vastaus #10 : 01.02.2009, 17:41:42 » |
|
Minulla EyeTV:n tallennusten "konvertointi" onnistuu upeasti. Vihdoinkin helppo tapa siirtää tallenteet teksteineen DVD:lle. Suuri kiitos!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lakiopaalu
|
 |
« Vastaus #11 : 01.02.2009, 19:26:23 » |
|
... gah! Nyt lähti Intel-Leppardilla pyörimään, kun otti toisen tallenteen työn alle. Mikäköhän tuossa ensimmäisessä oikein mätti  (ajallisesti perä perää tallennetut, ensimmäinen (se vastaanhakaava) oli dokkari heti sen jälkeen alkaneesta elokuvasta – itse elokuva siis näemmä jauhautuu nikottelematta...)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bob the Builder
Vuosikerta

Jyrkkä ehkä™
|
 |
« Vastaus #12 : 01.02.2009, 19:34:35 » |
|
... gah! Nyt lähti Intel-Leppardilla pyörimään, kun otti toisen tallenteen työn alle. Mikäköhän tuossa ensimmäisessä oikein mätti  (ajallisesti perä perää tallennetut, ensimmäinen (se vastaanhakaava) oli dokkari heti sen jälkeen alkaneesta elokuvasta – itse elokuva siis näemmä jauhautuu nikottelematta...) YLE? Tuntuu olevan suurin/todennäköisin yksittäinen syy kaikkiin ongelmiin. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
simop
Tuore
|
 |
« Vastaus #13 : 01.02.2009, 19:49:15 » |
|
... gah! Nyt lähti Intel-Leppardilla pyörimään, kun otti toisen tallenteen työn alle. Mikäköhän tuossa ensimmäisessä oikein mätti  (ajallisesti perä perää tallennetut, ensimmäinen (se vastaanhakaava) oli dokkari heti sen jälkeen alkaneesta elokuvasta – itse elokuva siis näemmä jauhautuu nikottelematta...) Laitapa sen vastaanhankaavan dokkarin loki mulle sähköpostilla, niin katson mistä kiikastaa. Onko tallenteen alussa jotain edellisen ohjelman jämiä? Tämä aiheuttaa joskus ongelmia varsinkin jos ohjelmat ovat ovat eri kuvasuhteella tai niissä on eri tekstitys-/ääniraidat.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lakiopaalu
|
 |
« Vastaus #14 : 01.02.2009, 19:53:21 » |
|
... gah! Nyt lähti Intel-Leppardilla pyörimään, kun otti toisen tallenteen työn alle. Mikäköhän tuossa ensimmäisessä oikein mätti  (ajallisesti perä perää tallennetut, ensimmäinen (se vastaanhakaava) oli dokkari heti sen jälkeen alkaneesta elokuvasta – itse elokuva siis näemmä jauhautuu nikottelematta...) YLE? Tuntuu olevan suurin/todennäköisin yksittäinen syy kaikkiin ongelmiin.  YLEpä hyvinkin... kun on Toastin 9-versio, niin ainoa mihin tuota iTV2DVD:tä tarvitsee on juurikin YLEn esittämät (muut kuin englanninkieliset) ohjelmat... mutta niihin sitten sitäkin kipeämmin 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|